Bonnetjes printer

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 14:52
Voor een oplossing voor een bedrijf zoek ik een bonnetjes printer (ook wel POS printer genoemd).

Doel is dat er uit een applicatie (IE of Word) een bonnetje wordt geprint met daar info op.

Nu heb ik wat gezocht op i-net en kom eigenlijk maar HELE dure oplossing tegen. Heel in de zin van dat zo'n klein rotding al gauw 250 euri's kost. Check bv http://www.heijden.nl/bestelservice/starbon.php

Weet iemand een andere oplossing? Of een goedkopere? We hebben bv wel de beschikking over een laserprinter. Maar een mooi klein bonnetje is natuurlijk wel erg mooi!

Kamer huren

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

André

Analytics dude

Het eerste wat mij te binnen schiet: www.dymo.nl

Verwijderd

- Veel goedkoper ga je die bonnen printers niet krijgen
- Die dingen zijn niet echt geschikt om via IE of WORD naar toe te printen (mijn ervaring)
Hier hebben ze btw een uitgebreide collectie: http://www.klixshop.nl/

• BKJ
Deze vond ik in de pricewatch: pricewatch: Brother P-Touch 2420PC Label Printer USB

Oftewel: deze

Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit wel aanstuurbaar vanaf IE of Word?

[ Voor 4% gewijzigd door BKJ op 02-09-2004 11:57 ]

Kamer huren

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat wil je nu, in je startport plaats je een link naar een kassa-bon printer, en nu in je laatste bericht een label-printer ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• BKJ
ZeRoC00L schreef op 02 september 2004 @ 12:17:
Wat wil je nu, in je startport plaats je een link naar een kassa-bon printer, en nu in je laatste bericht een label-printer ?
Asl het maar ticketjes print...in die labelprinter kan ook papier... :)

Kamer huren

Verwijderd

hitchhacker schreef op 02 september 2004 @ 12:23:
[...]
Asl het maar ticketjes print...in die labelprinter kan ook papier... :)
Zoek je iets voor een bedrijf of een hobby club 8)7

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:38

samo

yo/wassup

maakt het wel duidelijk waarom steeds meer bonnen op gewoon A4 worden afgedrukt... :)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• BKJ
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 12:25:
[...]

Zoek je iets voor een bedrijf of een hobby club 8)7
het is voor een bedrijf....

Kamer huren

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Voor een bedrijf wil je toch iets serieus, geen labelprintertje wat een klein labeltje print ?
Probeer anders een laserprinter, en dan A5 bonnen maken ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:36

breinonline

Are you afraid to be known?

Let ook even op wat je wil gaan printen. Bonprinters zijn vaak heel snel, maar alleen als ze in tekstmodus werken. Word geeft een grafisch signaal door en het printen zal dus heel lang duren. Het is alleen goed bruikbaar als je er zelf een programmaatje omheen schrijft.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

breinonline schreef op 02 september 2004 @ 14:49:
Let ook even op wat je wil gaan printen. Bonprinters zijn vaak heel snel, maar alleen als ze in tekstmodus werken. Word geeft een grafisch signaal door en het printen zal dus heel lang duren. Het is alleen goed bruikbaar als je er zelf een programmaatje omheen schrijft.
Het klopt dat bonprinters alleen snel zijn als ze in tekstmodus werken. Onder word moet je dus het correcte lettertype selecteren en het printen gaat razendsnel! Ik ben hier momenteel aan het testen met een Epson bonprinter, als ik iets grafish afdruk duurt het lang, print ik het juiste lettertype, dan gaat het razendsnel! Bij de epson-printer worden lettertypes meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lever ze enkel van Epson omdat de meeste andere behoorlijk crappy zijn. Wij spreken ze meestal aan vanuit visual basic maar ook word lukt wel :)
Pagina: 1