[Outlook] Email met attachements wordt niet verzonden*

Pagina: 1
Acties:

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Zonder iets veranderd te hebben, weigerd outlook (zowel als the bat) opeens om emails met attachements te versturen. daaronder vallen ook replys op mailtjes.

ik dacht aanvankelijk dat het aan de mailserver van de provider lag en heb daarom een andere mail (smtp) server ingesteld maar het probleem blijft bestaan. Ook het uitzetten van Zonealarm of de Norton virusscanner hebben enkele geen invloed.
Harddisk ruimte genoeg ook dus dat mag t ook niet zijn. Ik draai op XP pro.

Ik heb geen idee verder waar het aan kan liggen en google leverde ook helemaal niets op daarom hoop ik dat jullie nog met een goed idee komen.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:53
Meerdere adressen geprobeert(waar je naartoe stuurd), is hier (ben helpdeskmedew.) wel es voorgekomen dat de geadresseerde gewoon volle box heeft.

Verwijderd

Een vraagje... Heb je de attachements gezipped? Of gaat het om plaatjes? Bij mijn provider (Quicknet) kan ik geen attachements met ***.exe bestanden versturen, als ik gezipped heb dan kan ik het wel versturen... Bij plaatjes is geen probleem.

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
yep, heb verschillende email adressen geprobeerd, maar het probleem ligt aan mijn zijde aangezien ze niet eens de Outbox uitkomen.

het ging aanvankelijk om een .fla maar heb t later gerarred.

[ Voor 20% gewijzigd door dadj op 02-09-2004 11:39 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je ook al eens geprobeerd om de Outlook logging aan te zetten om te zien wat er mis gaat? :)

Verder - ik ga je topic verplaatsen naar Software Algemeen - zoals je in vele faq's, policies, regels en andere topics kan lezen horen vragen over Outlook in Software Algemeen thuis en niet in Windows Operating Systems :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58

Reptile209

- gers -

Wat bedoel je met "weigerd outlook"? op de d-die-een-t-moet-zijn na
Krijg je een foutmelding, loopt de boel vast, verstuurt 'ie maar komt het nooit aan, krijg je een delivery-error terug, wordt je magnetron gereset?
Wat gebeurt er als je als bijlage een tekstbestandje met alleen de tekst "test" er in probeert te sturen? Lukt dat wel?

[ Voor 6% gewijzigd door Reptile209 op 02-09-2004 11:49 ]

Zo scherp als een voetbal!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Reptile209 schreef op 02 september 2004 @ 11:49:
Wat bedoel je met "weigerd outlook"? op de d-die-een-t-moet-zijn na
Krijg je een foutmelding, loopt de boel vast, verstuurt 'ie maar komt het nooit aan, krijg je een delivery-error terug, wordt je magnetron gereset?
Wat gebeurt er als je als bijlage een tekstbestandje met alleen de tekst "test" er in probeert te sturen? Lukt dat wel?
Magnetron werdt inderdaad ge-reset steed, erg naar ...
Mail met alleen text werdt wel verzonden.

Ik kreeg een smtp fout, MAAR
OPGELOST! mn ftp upload bleek ook te weigeren en heb dus de adsl hub maar gereset, en dat bleek te helpen. toch wel raar dat download het prima kan doen maar de upload nouwelijks. vandaar de term Adsl ?? :)

anyway probleem is opgelost, bedankt voor de snelle response mensen!

[ Voor 11% gewijzigd door dadj op 02-09-2004 12:50 ]

Pagina: 1