Ik heb op 16 augustus een systeem besteld bij de firma Hbit, die adverteert met zeer lage prijzen. Ze beloofden een levertijd van ongeveer 8 werkdagen, bevestigd in een mailtje. Na 12 werkdagen belde ik maar eens, en toen vertelde een medewerker dat de hele firma sinds 24 augustus op vakantie was, hijzelf incluis, en dat er niets gezegd kon worden over de bestelling (levertijd, systeem binnengekomen of niet, enz) en dat ik nog minstens twee weken moest wachten om informatie hierover te krijgen.
Zelfde avond kreeg ik een mailtje van de firma waarin gedane beloften glashard werden ontkend, de bestelling gecanceld werd en ik beschuldigd werd van zeer grof taalgebruik, en van `lastigvallen' van de medewerker. Merkwaardig was dat ik na 24 aug., dus na het begin van de vakantie, nog wel mailtjes uitwisselde met Hbit over de aankoop van wat extra spullen. Dat moet dan op het `vakantieadres' zijn gebeurd???
Kortom, een rare gang van zaken, en dit doet het vermoeden rijzen dat deze firma hetzij in de problemen zit, hetzij zich bezig houdt met minder fraaie praktijken.
Kortom, een rare gang van zaken, en dit doet het vermoeden rijzen dat deze firma hetzij in de problemen zit, hetzij zich bezig houdt met minder fraaie praktijken.