[XP] Programma's sluiten na enkele seconde's*

Pagina: 1
Acties:

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Topicstarter
ik heb al een hele tijd het volgende probleem:

als ik control+alt+delete druk om taskmananger op te starten, dan sluit taskmanager na een halve seconde ongeveer weer af :/

msconfig doet trouwens precies hetzelfde

na 2 maanden begint dit toch extreem irritant te worden, wie helpt me :D

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Verwijderd

het zegt me helemaal niets, maar het klinkt als een virus.

neem dat stappenplan van B&V eens door.

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 16:39

bogy

Show me what u got!

PiweD schreef op 02 september 2004 @ 10:08:
ik heb al een hele tijd het volgende probleem:

als ik control+alt+delete druk om taskmananger op te starten, dan sluit taskmanager na een halve seconde ongeveer weer af :/

msconfig doet trouwens precies hetzelfde

na 2 maanden begint dit toch extreem irritant te worden, wie helpt me :D
start eens op in veilige modus en probeer dan nog eens ... als het dan wel werkt wil dat hoogstwaarschijnlijk zeggen dat een of ander software in normale modus dingen wil verbergen voor jouw ogen

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11 22:04
Leuk, dat virus heb ik ook es gehad, ff checken. Ga naar start-uitvoeren-regedit.
Als die ook na een paar seconden afsluit heb je een of ander vrij bekend virus (weet naam ff niet). Scanner updaten, als je er een hebt. Anders heb je pech :P.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-12 16:31
Dit ruikt inderdaard naar een virus, probeer je pc eens te scannen (Beveiliging en Virussen - FAQ (antwoorden)) met een paar online virusscanners. Verder wijzig ik je topic titel even ,deze is nogal onduidelijk zo.

En ik verplaats hem even naar BV, omdat ik bijna wel zeker weet dat het een virus betreft.