Ik heb hier een PCMCIA wireless network card van Sitecom waar ik al 2 dagen probeer om dat ding onder windows 98 of windows 2000 aan de praat probeer te krijgen.
Vastlopers of er gebeurt gewoon niets behalve dan dat de Windows wel aangeeft dat je de hardware in het PCMCIA slot hebt gedrukt.
De laptop waar de PCMCIA kaart in moet is een Magic/Celeron 400/64MB/4GB HD).
Echter het lukt me niet om dat ding met de config utilities/driver van Sitecom aan de praat te krijgen. De handleiding vertelt ook niets en op de cd staat alleen de driver/acrobat reader/manual.
Zijn er andere drivers voor beschikbaar? Ik kan er namelijk geen vinden.
Iemand die nog iedeen heeft hoe dit werkend te maken? Het kaartje is goed. In een ACER laptop (AMD M 3000) werkt het kaartje prima.
Vastlopers of er gebeurt gewoon niets behalve dan dat de Windows wel aangeeft dat je de hardware in het PCMCIA slot hebt gedrukt.
De laptop waar de PCMCIA kaart in moet is een Magic/Celeron 400/64MB/4GB HD).
Echter het lukt me niet om dat ding met de config utilities/driver van Sitecom aan de praat te krijgen. De handleiding vertelt ook niets en op de cd staat alleen de driver/acrobat reader/manual.
Zijn er andere drivers voor beschikbaar? Ik kan er namelijk geen vinden.
Iemand die nog iedeen heeft hoe dit werkend te maken? Het kaartje is goed. In een ACER laptop (AMD M 3000) werkt het kaartje prima.