[S@H] krijg mail niet binnen met password

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38
Hoi Allen,

Ik draai sinds een paar weken weer mee met Seti@Home en nu wil ik mezelf aanmelden bij de DPC. Natuurlijk weet ik mijn wachtwoord niet, dus vraag ik die via de Seti@Home pagina op. Helaas heb ik tot nu toe nog geen wachtwoord binnen gekregen. Ik heb het in een tijdsbestek van 2 weken 3 keer opgevraagd, maar ik krijg niets binnen. IIk weet zeker dat ik mijn mail adres goed invul, maar er komt niets binnen.

Ik heb al gekeken of ik op de S@H site een mail adres vind waar ik een mailtje naar toe kan sturen maar helaas niets gevonden.

Weet iemand wat ik moet/kan doen?

Verwijderd

Probeer eens opnieuw te reggen, gewoon om eens te kijken of het uberhaupt nog werkt :)

edit: je zou dus kunnen zeggen dat het "geflopt" is >:)

sorry, kon het niet laten ;)

Succes met aanmelden verder :)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 09:28 ]

• ge-flopt
Waar zou dat dan moeten? Het enige wat ik tegen kom zijn mogelijkheden om mijn wachtwoord toe te laten sturen.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Ik heb net nog even deze pagina gebruikt om m'n pass op te laten sturen en die werkt nog gewoon, dus weet je wel zeker dat je het juiste mailadres hebt opgegeven :?

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

ge-flopt schreef op 02 september 2004 @ 09:52:

Ik heb al gekeken of ik op de S@H site een mail adres vind waar ik een mailtje naar toe kan sturen maar helaas niets gevonden.
Mocht je er toch niet uitkomen, dan moet je bij hem zijn >>> davea@ssl.berkeley.edu

• ge-flopt
Fear-factoR schreef op 03 september 2004 @ 09:34:
Ik heb net nog even deze pagina gebruikt om m'n pass op te laten sturen en die werkt nog gewoon, dus weet je wel zeker dat je het juiste mailadres hebt opgegeven :?
Ik weet het zeker... Ik zal die beste man (in mijn beste boere engels) een mailtje sturen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

tip: check je junk-mail ;) daar wil het nog wel eens terecht komen...
Pagina: 1