Wij hebben een aantal Xerox Workcentre Pro 32 printer/copier/scanner apparaten in huis. Het apparaat kan scannen en zend vervolgens de data via FTP naar een FTP server. Naar die betreffende server kan dan een drive mapping gemaakt worden zodat een gebruiker, in de voor hem bestemde map, zijn images op kan halen.
Ik wil het graag zo maken dat het apparaat rechtstreeks naar de Terminal Server remote desktop scanned. Dus dat de gebruiker op zijn Terminal Server desktop een applicatie aanroept die ervoor zorg dat de gemaakte scan bij hem op de desktop komt. Ik stel me dit voor dat de gebruiker een "aanvraag" doet en een "ticket" krijgt. Daarmee naar de scanner gaat en dat "ticket" invoert, zodat het apparaat weet waar hij het heen moet sturen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil het graag zo maken dat het apparaat rechtstreeks naar de Terminal Server remote desktop scanned. Dus dat de gebruiker op zijn Terminal Server desktop een applicatie aanroept die ervoor zorg dat de gemaakte scan bij hem op de desktop komt. Ik stel me dit voor dat de gebruiker een "aanvraag" doet en een "ticket" krijgt. Daarmee naar de scanner gaat en dat "ticket" invoert, zodat het apparaat weet waar hij het heen moet sturen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120