dit is wat ik voro een klant zoek, een virusscanner voor de NT4 server met exchange 5.5 erop. Het moet mail scannen en de inhoud van de schijf. Het grote probleem is dat ik daarbij alleen maar coporate edities van 5, 10 of 25 gebruikers vindt, maar ik wil een enkele versie voor op de server. Gewoon een paketje dus wat toevallig ook exchange kan scannen, of vraag ik dan teveel voor te weinig?
je kan zowieso wel een free ware AV instaleren met een exclusion op die EX mappen en op de install mappen van je AV EX. Freeware voor een EX omgeving ken ik alleen niet.
Software bakkers gaan ervan uit als je een mailserver draait dat je corp bezig ben....
Software bakkers gaan ervan uit als je een mailserver draait dat je corp bezig ben....
Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)
ja, maar het is voor verkoop, free-ware is niet echt interessant voor levering aan een klant wbt. ondersteuning en betrouwbare updates. Ik zat aan symantec of iets dergelijks te denken, maar vindt het zonde een pakket voor 5 users van 1000 euro te verkopen als het alleen op de server gebruikt hoeft te worden.
Werkt symantec sbs 9.0 wel op nt 4 met exchange 5.5?
Werkt symantec sbs 9.0 wel op nt 4 met exchange 5.5?
ik zou zeggen www.symantec.com > products > en daar kijken..
Ik zou gewoon gaan kijken bij bedrijven die MKB doen en daar rondbellen... datamex of imtech ... tec.
Ik zou gewoon gaan kijken bij bedrijven die MKB doen en daar rondbellen... datamex of imtech ... tec.
Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)
Dat soort pakketen gaan altijd per gebruikersaantallen. Zou niet eerlijk zijn als het even duur zou zijn voor 2 gebruiken en 2000 gebruikers. En die gaan nu eenmaal per 5, 10, 25 etc gebruikers. Als je 5 gebruikers 'koopt' en je klant heeft er 10 dan ben je alsnog illegaal bezig.
En een Exchange virusscan pakket voor 1 gebruiker zul je echt niet vinden. Waarom een dure mailserver voor 1 gebruiker
En een standaardvirusscanner kan niet in de exchange mappen scannen, en laat _NOOIT_ een virusscanner los op de M: schijf die je bij o.a. Exchange 2000 hebt, daar krijg je vanzelf shit mee namelijk.
En een Exchange virusscan pakket voor 1 gebruiker zul je echt niet vinden. Waarom een dure mailserver voor 1 gebruiker
En een standaardvirusscanner kan niet in de exchange mappen scannen, en laat _NOOIT_ een virusscanner los op de M: schijf die je bij o.a. Exchange 2000 hebt, daar krijg je vanzelf shit mee namelijk.
[ Voor 39% gewijzigd door FastBunny op 02-09-2004 12:26 ]
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Pagina: 1