PowerBook G4 toetsenbord laat los

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb net een nieuwe Powerbook g4 gekocht, 15"  model maar mijn toetsenbord laat los vanboven. Onder f2,F3 zit een bult, en bij de knopjes f11, f12 en eject komt het ook wat naar boven. Als ik er op druk " plakt" het met een stickergeluid weer even goed om later weer gewoon omhoog tekomen.

Hoe kan ik dit oplossen? Moet het ding terug? Of hoe zit het toetsenbord sowieso vast want toetsen f11 en f12 zit niks onder.

Verwijderd

Ik zou je Apple leverancier even bellen of mailen. Ik neem aan dat als jij niks vreemds gedaan hebt, het gewoon garantie is.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Klinkt idd als een productiefoutje, bel Apple even: het telefoonnummer voor technische ondersteuning is 020-346 91 04.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Mocht het nou niet onder de garantie vallen en je hebt een nieuw tobo nodig, zou ik voor een MacNTouch gaan :9~

Rookworst zonder R is ook worst.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Onder de toetsten die jij aangeeft zitten de schroeven waarmee het tb vastzit. Haal de schroeven maar eens los dmv aan de link onderkant van de toets ietsje omhoog te wippen en haal dan het kleine ronde stickertje weg. Daar zie je als het goed is een kleine kruiskop schroef zitten. Met een beeje mazzel kan je het zelf vervangen en als je de stickers netjes houd kan je het ook weer netjes terug zetten.

Als je het teveel risico vind zou ik terug gaan naar je dealer, als dat tenminste een service provider is, en even vragen of zij het voor je kunnen doen. In een erg geval moet het tb worden vervangen en in het ergste geval de topcase. Dit is de bovenkant van de PB waar het tb inligt zal ik maar zeggen. :)

[Edit]
Oja Chem. Apple heeft een nieuw nummer. Het nummer is tegenwoordig 0900-7777703. Veel plezier als je hier heen wilt bellen. Ik raad een ASP als je de PB niet al te lang kwijt wilt zijn. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sage op 02-09-2004 23:37 ]

kleurbleur.nl

Verwijderd

BezurK schreef op 02 september 2004 @ 17:14:
Mocht het nou niet onder de garantie vallen en je hebt een nieuw tobo nodig, zou ik voor een MacNTouch gaan :9~
Meen je dat?

Afbeeldingslocatie: http://www.macintoys.nl/images/MacNTouch_Sm.gif Afbeeldingslocatie: http://www.macintoys.nl/images/macntouchTopView.gif

Ik heb een toetsenbord nodig waar iets op beweegt. Ik heb het persoonlijk niet Zero-force toetsen. Maar alsje het wilt en je hebt er €250,- voor over, moet je het gewoon doen natuurlijk.
Pagina: 1