Inderdaad, 7 weken.
Ook mijn fout want ik had natuurlijk eerder moeten bellen. Ik had het zelf echter ook nogal druk en het kwam er steeds niet van.
(Gelukkig had ik van de belangrijkste data op die defecte schijf een backup kunnen maken, daarnaast heb ik 2 computers dus ik zat niet helemaal zonder).
Ik was gewend aan de service van Firm Computers, daar krijg je inderdaad direct nieuwe hardware (Als je het defect duidelijk kunt omschrijven natuurlijk. Als een Vobis-niveau zegt "hij doet het niet" dan wordt het eerst onderzocht, als iemand met herkenbare ervaring uitlegt wat er stuk is en wat er geprobeerd is ruilen ze meteen om. Verschil moet er wezen.
Helaas zijn vaak prijs/prestatie-verhouding uitstekend maar het beslissende onderscheid ligt toch bij de klachtenafhandeling.
Over Funprice: Mijn 7 weken voor een harde schijf is overdreven lang. Toen ik eenmaal telefonisch contact had was de afhandeling echter naar volle tevredenheid.
(Er is op het hoofdkantoor echter een graafmachine door de telefoonkabels gegaan, niet alle draadjes zijn daarna goed verbonden. Het resultaat is dat het lijkt alsof de telefoon nooit opgenomen wordt omdat er iemand lang zit te lunchen ofzo, dat is dus niet zo :-)