Funprice Return

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Weet iemand hier hoelang het ongeveer duurt voordat je een kapot product krijgt teruggestuurd van Funprice?

Ik had namelijk een BP6 besteld en ontvangen (onder rembours), maar dat ding was kapot....dus teruggestuurd.....maar nu vraag ik me af op hoelang ik moet rekenen voordat ik het terug krijg. Iemand ervaring daarmee?

Verwijderd

Ik had een HD stuk, heb ik in Enschede in de winkel ingeleverd. Het ding zou onderzocht worden en ik zou opgebeld worden...
Na 7 weken nog niks gehoord dus toen ben ik zelf in de telefoon geklommen.

Als je eenmaal contact hebt is de service best goed, alleen hebben ze mij dus nooit gebeld, minpuntje.
Ik zou denken dat je toch binnen 14 dagen (10 werkdagen) bericht mag verwachten. Geef ze een week extra want het is erg druk.

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:32
Writer was kapot, teruggestuurd voor reparatie, kreeg een week later een andere. Had ook bij Funprice eens een kapotte voodoo2 12mb toegestuurd gekregen, alleen daar kreeg ik pas na 1,5 week een nieuwe voor terug. (ook nog eens een verkeerde, 8mb versie) :(

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

shit...7 weken over een harde schijf? Ik ben klant bij norrod, en had ook m'n maxtor harde schijf kapot. Gaf af en toe een harde tik en kon dan geen data doorvoeren. Moest opnieuw opspinnen. Ik kreeg zo een nieuwe. (de vent ging wel eventjes testen, maar volgens mij heeft hij het probleem nooit gezien..).
Als er problemen zijn met hardware in de garantie periode vind ik dat ze heel snel wat nieuws moeten geven. Dus ook bij funprice

Verwijderd

Inderdaad, 7 weken.

Ook mijn fout want ik had natuurlijk eerder moeten bellen. Ik had het zelf echter ook nogal druk en het kwam er steeds niet van.
(Gelukkig had ik van de belangrijkste data op die defecte schijf een backup kunnen maken, daarnaast heb ik 2 computers dus ik zat niet helemaal zonder).
Ik was gewend aan de service van Firm Computers, daar krijg je inderdaad direct nieuwe hardware (Als je het defect duidelijk kunt omschrijven natuurlijk. Als een Vobis-niveau zegt "hij doet het niet" dan wordt het eerst onderzocht, als iemand met herkenbare ervaring uitlegt wat er stuk is en wat er geprobeerd is ruilen ze meteen om. Verschil moet er wezen.

Helaas zijn vaak prijs/prestatie-verhouding uitstekend maar het beslissende onderscheid ligt toch bij de klachtenafhandeling.
Over Funprice: Mijn 7 weken voor een harde schijf is overdreven lang. Toen ik eenmaal telefonisch contact had was de afhandeling echter naar volle tevredenheid.
(Er is op het hoofdkantoor echter een graafmachine door de telefoonkabels gegaan, niet alle draadjes zijn daarna goed verbonden. Het resultaat is dat het lijkt alsof de telefoon nooit opgenomen wordt omdat er iemand lang zit te lunchen ofzo, dat is dus niet zo :-)

Verwijderd

Ligt er aan, als je een kapotte mobo hebt ontvangen val je binnen de regel van: binnnen 8 dagen niet goed, geld terug, of een nieuwe, had je ze gewoon op moeten wijzen

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Ofwel DOA (Dead on arrival)

LinkedIn WoT Cash Converter

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Tja, ik heb hem niet binnen 8 dagen kunnen testen omdat ik nog geen cpu's had :).

Ben benieuwd......hij zit nog niet zolang op de post.....als er een week overheen is ga ik maar weer es bellen (duurt 10 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt ofzo, maar goed).
Pagina: 1