Toon posts:

Programma om *.SRT (ondertitels) in te korten (60 karakters)

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

ik heb sinds kort een yamada dvx 6600, allen na een firmware update zie ik da mijn ondertitels vaak worden afgebroken (dit, schijnt te komen doordat mij yamada mn subtitles op 60 karakters afbreekt), nu is mijn vraag is hier een oplossing voor, misschien een programma die mijn SRT bestanden inkort tot 60 karakters of iets dergelijks?

alvast bedankt!!!!!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49

K-Jay

Klaas Jan

Misschien kan het met Subsync? Daar kun je iig wel ondertitels mee bewerken.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
als je een zin hebt van 100 worden en je laat er 40 weg dan klopt er toch geen hol meer van? je kunt van een olifant geen mug maken, toch :?

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Het is niet zo moeilijk om een progje te maken dat de tekst inkort en de rest op een volgende regel zet, maar dan zit je met de tijden.. Als een zin 2x zo kort wordt, moet ie dan ook 2x zo kort geshowed worden? of zit de verhouding anders? Meestal kun je wel twee regels onder elkaar kwijt, maar als er al 2 staan heb je een probleem.

Is de oplossing niet ergens te vinden in de vorm van nieuwe firmware oid? Anders bel/mail je een keer met de fabrikant oid.

En als het alleen met srt's gebeurd kun je ze natuurlijk zo omzetten naar een .sub of .txt...

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Met subtitle workshop ( http://www.urusoft.net/download.php?id=sw&mirror=2 )gaat dat perfect.

Bewerken, Teksten, Stel maximale regellengte in. Eigenaardig genoeg kan je het aantal tekens hiermee niet instellen, maar hij kort ze wel in. Dat staat bij de instellingen,

Zoals bij deze

orgineel:

Ik denk dat ik maar eens een keer langskom,winkeldiefstal pleeg en door jou laat betrappen!

bewerkt

Ik denk dat ik maar eens een keer langskom,
winkeldiefstal pleeg en door jou laat
betrappen!

Staat standaard op 45 tekens

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
als je het grote yamadaa 6600 topic (II) gelezen had, had je gewoon een antwoord kunnen lezen.

Yamada DVX-6600 deel II
Pagina: 1