| Gigabyte Aorus X570 Pro | AMD Ryzen 9 5950X | 32GB G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14 | Kraken 280 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | 990 Pro / Platinum P41 / MP510 |
[rml][ Excel 2k] Windows ("Map1.xls").Activate zegt al actief *[/rml]
Een keer is genoeg, geen reactie krijgen kan gebeuren: men is niet 24/7 online. Je kunt daarom >= 24 uur later (ik zou het overdag doen) je topic 'omhooogkicken' met de meest recente info, dan zien mensen het weer
Ik druf te zeggen dat ik de meeste topics zie maar deze was ook door mij niet gezien.
Lees FAQ Forumgedrag en enig relevant sticky topic (
) even door ajb. Zo is het, zoals ik al zei, toch handig om over een topictitel na te denken: 'Help?' een beetje overdreven aangezien de meeste mensen wel een vraag oid hebben en 'probleem' maakt niet duidelijk wat je probleem is zodat mensen met kennis van jouw specifieke vraag niet de moeite nemen te kijken
Een keer is genoeg, geen reactie krijgen kan gebeuren: men is niet 24/7 online. Je kunt daarom >= 24 uur later (ik zou het overdag doen) je topic 'omhooogkicken' met de meest recente info, dan zien mensen het weer
Lees FAQ Forumgedrag en enig relevant sticky topic (
[ Voor 47% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2004 06:58 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()