Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Inklappen forum categories lukt niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52
Ik had altijd een paar dingen op de frontpage van GoT dichtgeklapt. Harde waren bijvoordeeld.

Nu lukt het me niet meer.
Ik zie wel als ik op het minnetje klikt de postcount verschijnen maar de sub forums blijven staan eronder.

Mijn template is silver en de stylesheet blue.

[ Voor 3% gewijzigd door Len op 01-09-2004 23:40 ]

Free Tibet

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

ik vind het interessanter te weten welk OS je gebruikt en welke browser/versie

nb: er is in die code ook niets gewijzigd in 1.9.3, dus ik vermoed dat de oorzaak aan jouw kant ligt.

[ Voor 41% gewijzigd door crisp op 01-09-2004 23:59 ]

Intentionally left blank

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Mozilla Firefox 0.9.3 op Windows 2000 Prof. machine hier.
Het zelfde als de topicstarter dus.
Je kunt klikken wat je wilt maar hij blijft staan, enige wat je ziet veranderen is dat er datum/tijd komt te staan of juist weggaat.

Als je meer info wilt hebben, roept u maar :)

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Aan TS heb je de forumfilter aanstaan in myreact (mayby domme vraag maar ok) :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hier net een verse install gedaan van FireFox 0.9.3 onder win2k, maar ik kan het probleem niet naspelen. Waarschijnlijk is het een brakke extentie die bij jullie voor deze problemen zorgt, vooral bijvoorbeeld TBE is hierom berucht.

Intentionally left blank

• ppl
  • Niet online

ppl

crisp schreef op 02 september 2004 @ 19:14:
Hier net een verse install gedaan van FireFox 0.9.3 onder win2k, maar ik kan het probleem niet naspelen. Waarschijnlijk is het een brakke extentie die bij jullie voor deze problemen zorgt, vooral bijvoorbeeld TBE is hierom berucht.
Ok, dan hierbij mijn lijst van extensions die ik heb:
- Diggler 0.7
- ieview 0.81
- Open long url 0.1
- OpenBook 1.10
- Popup Count 0.2.5
- Sort Bookmarks 0.5.0.1
- TinyURL Creator 0.6
- Download Manager Tweak 0.5.0

Ik ga ff proberen met dat forumfilter.

[edit] Ik heb dat forumfilter nu uit staan, maar het probleem blijft.

[edit 2] Probleem opgelost !
Kennelijk is er dus wel een code wijziging geweest. Voorheen werkte het forum heel mooi met het uitschakelen van de optie "change images". Echter na de upgrade dus niet meer en ontstaat deze bug. Als ik de optie "change images" aan laat (=vinkje) dan werkt het naar behoren, vinkje weg = optie uit = bovenstaande bug. Iets wat ik voorheen dus niet had (de optie stond bij mij namelijk al een hele tijd uitgeschakeld).
De optie "change images" is onderdeel van het javascript verhaal in firefox.
Je bereikt het als volgt: tools -> options -> web features -> klik op button advanced bij "enable javascript" -> zet vinkje bij de optie (laatste optie trouwens).
Javascript volledig uitgeschakeld veroorzaakt ook bovenstaande bug (is niet meer dan logisch lijkt me).

Zodoende kan ik dan ook niet anders concluderen dat er bij die update een wijziging in de code ergens zit die nu dit gedrag veroorzaakt.

[ Voor 47% gewijzigd door ppl op 03-09-2004 14:34 . Reden: Problem Solved ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Die popup count extention is niet te vinden (site van de maker is down); met die andere kan ik het probleem niet reproduceren...

edit: aha, je schakelt dus de mogelijkheid voor javascript om plaatjes te veranderen uit...

Het lijkt erop dat met die optie disabled JS niet eens meer het src attribuut van een image-object mag uitvragen. Tsja, dan vraag je erom dat er dingen stuk gaan...

[ Voor 57% gewijzigd door crisp op 03-09-2004 14:44 ]

Intentionally left blank

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52
Dank je ppl, dat is inderdaad de oplossing.

Het stond bij mij uit.. maar ook al voor de forum upgrade, dus toch een code verandering imHo ;)

Free Tibet

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Len schreef op 03 september 2004 @ 18:53:
Dank je ppl, dat is inderdaad de oplossing.

Het stond bij mij uit.. maar ook al voor de forum upgrade, dus toch een code verandering imHo ;)
de JS is hier en daar wat aangepast ja, maar als je in een browser bepaalde functionaliteit uitschakelt dan is het niet de schuld van onze code als die niet meer werkt imho ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.