crisp schreef op 02 september 2004 @ 19:14:
Hier net een verse install gedaan van FireFox 0.9.3 onder win2k, maar ik kan het probleem niet naspelen. Waarschijnlijk is het een brakke extentie die bij jullie voor deze problemen zorgt, vooral bijvoorbeeld TBE is hierom berucht.
Ok, dan hierbij mijn lijst van extensions die ik heb:
- Diggler 0.7
- ieview 0.81
- Open long url 0.1
- OpenBook 1.10
- Popup Count 0.2.5
- Sort Bookmarks 0.5.0.1
- TinyURL Creator 0.6
- Download Manager Tweak 0.5.0
Ik ga ff proberen met dat forumfilter.
[edit] Ik heb dat forumfilter nu uit staan, maar het probleem blijft.
[edit 2] Probleem opgelost !
Kennelijk is er dus wel een code wijziging geweest. Voorheen werkte het forum heel mooi met het uitschakelen van de optie "change images". Echter na de upgrade dus niet meer en ontstaat deze bug. Als ik de optie "change images" aan laat (=vinkje) dan werkt het naar behoren, vinkje weg = optie uit = bovenstaande bug. Iets wat ik voorheen dus niet had (de optie stond bij mij namelijk al een hele tijd uitgeschakeld).
De optie "change images" is onderdeel van het javascript verhaal in firefox.
Je bereikt het als volgt: tools -> options -> web features -> klik op button advanced bij "enable javascript" -> zet vinkje bij de optie (laatste optie trouwens).
Javascript volledig uitgeschakeld veroorzaakt ook bovenstaande bug (is niet meer dan logisch lijkt me).
Zodoende kan ik dan ook niet anders concluderen dat er bij die update een wijziging in de code ergens zit die nu dit gedrag veroorzaakt.
[
Voor 47% gewijzigd door
ppl op 03-09-2004 14:34
. Reden: Problem Solved ]