Bij Skynet (www.skynet.be) heb ik een datalimiet van 10GB. Hoeveel je gebruikt hebt kan je nakijken op de site. Er zijn er daarvoor 2 mogelijkheden:
Volume
Je ziet een balkje met daarop je verbuik die maand
Verbindingstijden
Je ziet een overzicht met sessies, en daarbij een totaal.
Nu dacht ik dat de verbindingstijden gelden als maximum, aangezien je pas afgeknepen wordt als je de een nieuwe sessie opent. Dus heb ik vandaag 1.15GB over mn maandelijkse datalimiet heen zitten downen, in de hoop dat het niet meetelt voor september.
Kijk ik naar mn verbruik online: zie ik bij 'volume'verbuikt: 1.15GB, en bij 'verbindingstijden' verbruik 0.0GB na een disconnect...
Welke telt dan aan het einde van de maand???
Mocht niemand uitsluitsel kunnen geven, dan post ik het sowiezo aan het einde van de maand....
Volume
Je ziet een balkje met daarop je verbuik die maand
Verbindingstijden
Je ziet een overzicht met sessies, en daarbij een totaal.
Nu dacht ik dat de verbindingstijden gelden als maximum, aangezien je pas afgeknepen wordt als je de een nieuwe sessie opent. Dus heb ik vandaag 1.15GB over mn maandelijkse datalimiet heen zitten downen, in de hoop dat het niet meetelt voor september.
Kijk ik naar mn verbruik online: zie ik bij 'volume'verbuikt: 1.15GB, en bij 'verbindingstijden' verbruik 0.0GB na een disconnect...
Welke telt dan aan het einde van de maand???
Mocht niemand uitsluitsel kunnen geven, dan post ik het sowiezo aan het einde van de maand....
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana