[SkyNet (België)] Welk dataverbruik telt???

Pagina: 1
Acties:

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:45

samo

yo/wassup

Topicstarter
Bij Skynet (www.skynet.be) heb ik een datalimiet van 10GB. Hoeveel je gebruikt hebt kan je nakijken op de site. Er zijn er daarvoor 2 mogelijkheden:
Volume
Je ziet een balkje met daarop je verbuik die maand
Verbindingstijden
Je ziet een overzicht met sessies, en daarbij een totaal.

Nu dacht ik dat de verbindingstijden gelden als maximum, aangezien je pas afgeknepen wordt als je de een nieuwe sessie opent. Dus heb ik vandaag 1.15GB over mn maandelijkse datalimiet heen zitten downen, in de hoop dat het niet meetelt voor september.
Kijk ik naar mn verbruik online: zie ik bij 'volume'verbuikt: 1.15GB, en bij 'verbindingstijden' verbruik 0.0GB na een disconnect...
Welke telt dan aan het einde van de maand???

Mocht niemand uitsluitsel kunnen geven, dan post ik het sowiezo aan het einde van de maand....

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2025

Jesse99

Everything's Tweakable!

Dataverkeer (volume) is maximum 10 Gb. Om een realistisch beeld te krijgen moet je altijd disconnecten en reconnecten voordat je kijkt, alle verkeer van de huidige sessie is er nog niet in opgenomen.
Bij 10 Gb wordt je snelheid afgeknepen, maar je kunt nog gewoon internetten. Alles wat je verbruikt dan telt niet mee voor de volgende maand (je bent immers beperkt), je begint de maand erna gewoon weer met 10 Gb, maakt nie uit wat je meer verbruikt hebt laatste keer.

New pc under construction...