Toshiba sat. pro a40 p2.6 beeldscherm kapot

Pagina: 1
Acties:

• ergodyne1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Mijn broer heeft kortgeleden een Toshiba sat. pro a40 p2.6 laptop aangeschaft. Nu is het zo dat zijn beeldscherm plotseling een rare 'scheur' overdwars vertoonde, m.a.w. flink kapot... De oorzaak is nog onbekend, hij heeft hem nooit in een tas, laten vallen o.i.d. De laptop is gekocht bij Norrod, al eens bij Toshiba geweest en zij geven niks toe, de klant is de oorzaak...

Buiten al deze shit om vraag ik me af of er iemand een oplossing weet voor dit probleem. Toshiba zegt dat alleen zij er een ander scherm in kunnen zetten... daar geloof ik geen #^%$@ van ;)

Is het mogelijk hier een ander scherm in te zetten, of kan jij zoiets? dan hoor ik het graag!

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

Verwijderd

je kan 't wel zelf doen, alleen zie maar eens aan een compatible scherm te komen...

• ergodyne1
Ik denk dat het inbouwen wel gaat lukken, ik heb alleen niet veel verstand van alle diverse schermen. Heeft iemand een idee naar welk scherm (evt. merk, etc) ik op zoek moet gaan?

• ergodyne1
Echt geen laptop knutselaars hier? iemand die wat bij wil verdienen dan?

• ergodyne1
schop!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Lijkt mij toch heel vreemd dat je hier geen garantie op zou hebben. Ik zou eerder daar nog eens wat verder op ingaan...?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zou zeggen, trek het scherm eruit en ga na welk type het is. Dat type bestellen via Toshiba of via een andere leverancier.
Het onzin dat alleen Toshiba zo'n scherm erin kan zetten, dat kan iedereen die een beetje handig en voorzichtig is :)

Vervelende is dat het jouw woord tegen dat van Toshiba is. Bij een breuk van het scherm lijkt het me vrijwel altijd een fout van de gebruiker. Bewijs het tegendeel namelijk maar aan Toshiba ;)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://kassa.vara.nl/port...uestion&qid=27853&cat=620 het is maar een voorbeeldje, maar post deze vraag anders eens op deze site. In principe moet Toshiba min of meer aantonen dat het een gebruikersfout is die niet gedekt wordt. Ik zou hier zeker de moed nog niet opgeven.

Verwijderd

scheur valt onder fysieke schade voor zover ik het weet, meestal veroorzaakt door pennen, druk van boven af op de laptop, valt niet onder garantie. Maar dat zal wel over al zijn en heeft de laptop merk er weinig mee te maken.
Pagina: 1