Vreemde tekens in nick mag niet op op ircnet?

Pagina: 1
Acties:

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:30
Ik heb toenet even me router gereboot en daarom disconnecte irc ook (ircnet). Maar nu kan ik mijn oude nick niet meer gebruiken. Deze was altijd [Robert] maar nu zegt die "*** [Robert]: Erroneous nickname."

Ik gebruik trillian.
Ligt dit aan de server of mijn mijn software?

Edit: Één "de" teveel in de topictitel :(

[ Voor 10% gewijzigd door Brokencore op 01-09-2004 21:58 ]

Verwijderd

Ligt het er misschien niet aan dat je nog als 'ingelogd' staat op die IRC server en de nick '[Robert]' dus bezet is?

• Brokencore
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 22:04:
Ligt het er misschien niet aan dat je nog als 'ingelogd' staat op die IRC server en de nick '[Robert]' dus bezet is?
Nope als ik [Robert]8 bijvoorbeeld gebruik werkt het ook niet.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mijn nick is ook niet meer toegestaan. Ik zal Xs4all hier eens over mailen, misschien dat hun hier antwoord op kunnen en willen geven. Ik heb jaren op ircnet gezeten met mijn nick, en dan zou hij plotseling niet meer zijn toegestaan. :(

• Brokencore
Ik heb net even met MJRider gesproken (IRCOp) en die had het volgende te melden:

[21:48] <MJRider> hoi, dit omt door de upgrade, hier is helaas niks aant edoen, in de toekomst zal dit probleem weer verholpen worden
[21:49] <Robert2> Ok, en heb je ook enig idee hoelang dit zal duren?
[21:49] <MJRider> helaas niet
[21:50] <MJRider> eerst moeten alle server in het netwerk naar deze versie upgraden
[21:50] <Robert2> ok thanks

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb inderdaad hetzelfde antwoord terug gekregen. Naja, ik hoop dat het snel is opgelost. :)
Pagina: 1