Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Ik heb zelf de Philips HDD060 en ik ben er zeer tevreden over. Het geeft wel goed geluid hoor, alleen is de output inderdaad vrij laag, maar op het allerhardst klinkt het geluid al vrij hard.
Ik zou hem halen, of anders wacht je op de HDD070 met 2 gb en radio!
Ik zou hem halen, of anders wacht je op de HDD070 met 2 gb en radio!
Verwijderd
Ik was geinteresseerd in de HDD070, ook vanwege de USB 2.0. Maar gelukkig ben ik er na veel speurwerk achter gekomen dat het niet daadwerkelijk USB 2.0 is. Het gaat hier over USB 2.0 Full Speed, wat in feite gewoon USB 1.1 is (met het verschil dat het op een USB 2.0 poort aangesloten kan worden). Ik heb absoluut als vereiste dat het USB 2.0 moet zijn, geen Philips voor mij. Zeker niet na dit gelieg. Ik ga nu voor de Creative Muvo2 4 Gb.
Verwijderd
Weet je zeker dat dat het is, want kan je niet alle usb 1.1 apparaten op een usb 2.0 poort aan sluiten?Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 21:39:
...Maar gelukkig ben ik er na veel speurwerk achter gekomen dat het niet daadwerkelijk USB 2.0 is. Het gaat hier over USB 2.0 Full Speed, wat in feite gewoon USB 1.1 is (met het verschil dat het op een USB 2.0 poort aangesloten kan worden)....
Verwijderd
In eerste instantie las ik overal in foldertjes en dergelijke dat het USB 2.0 was, ook op het officiele productsheet staat USB 2.0: http://www.p4c.philips.co..._00/hdd070_00_pss_eng.pdfVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 14:33:
[...]
Weet je zeker dat dat het is, want kan je niet alle usb 1.1 apparaten op een usb 2.0 poort aan sluiten?
Maar hier is al wel sprake van Full Speed USB 2.0, maar nog ging mij geen belletje rinkelen.
Ik begon te twijfelen toen ik dit las: http://www.consumer.phili...FV02XLJ0RMRESHQVHKFSEKI5P
(ja, ik weet het.. het is nogal een URL)
Dus, ik ging verder zoeken en kwam hier op uit: http://www.kb.philips.com...000031249107,K=6942,Sxi=4 Hier staat onder andere de vraag met bijgaand antwoord:
Los van de typefouten van Philips vind ik dit dus grenzen aan oplichterij.. Overal wordt geadverteerd met USB 2.0, alsof de HDD070 kan wedijveren met de I-Pod mini en de Creative Muvo2 4Gb. Nou... niet dus. Ik ben zelfs een verkoper tegen gekomen die beweerde dat dit wel degelijk op USB 2.0 werkte. Zijn vriendin had een HDD060 en die werkte toch echt op USB 2.0. Nou, niet dus.. met de HDD060 wordt niet eens geadverteerd als zijnde USB 2.0.Question is the hdd USB 2.0 compatible?
Answer Yes, the hdd is USB 2.0 full speed compliant, but not USB2.0 high speed complaint. This means that you can connect the player to a USB 2.0 port, but the music is transferred at USB 1.1 speed.
Mijn vereiste is absoluut USB 2.0 (High Speed dus...), dus ik ben blij dat ik de HDD070 niet gekocht heb.
Samengevat: Oplichterij.
Verwijderd
Philips is meestal wel goed maar in mp3spelers zuigt het echt hoor...ze lopen echt achter.
Verwijderd
ik zit net te genieten van U2 op mijn Philips key015 !! ik heb hem nu een maand ongeveer en ben er zeer tevreden over. 512mb is voor mij prima, ik sleep 5 albums mee op 192kbpsen het geluid daarvan is prima (zeer goed vind ik).
Verder is hij stevig van behuizing en weegt vrij weinig.
laat maar horen als je er meer van wilt weten nog
Verder is hij stevig van behuizing en weegt vrij weinig.
laat maar horen als je er meer van wilt weten nog
Pagina: 1