Ik was vandaag bij de media markt en zag de scaleo T voor 699,- daar staan. aangezien ik naar een leuke computer op zoek ben voor niet al te veel geld, viel deze computer mij zeker op, aangezien je voor 699,- wel heel erg veel krijgt, als ik namelijk een soortgelijke computer laat bouwen bij een bedrijf (norrod) ben ik zeker 900 euro kwijt ... maar is het wat deze computer. Is het slim voor een celeron te gaan? Hoe is het moederbord/geluid/beel prestatie van deze computer?
--------
Perfect voor de foto en filmfanaten.
Niet alleen ziet deze pc er zelf goed uit, ook je foto’s en films komen perfect tot hun recht met deze multimedia pc. Door de grote opslagcapaciteit kun je al je favoriete muziek en foto’s bewaren. DVD’s kijken wordt ook een lust voor het oog, dankzij de krachtige videokaart met perfecte beeldweergave. Met de ingebouwde cardreader haal je de foto’s zo van je geheugenkaart, en dankzij de dubbelzijdige DVD brander zet je ze allemaal met groot gemak op DVD.
Specificaties Intel® Celeron D Processor 335 (2.80 GHz)
Besturingsysteem MS Windows XP Home Edition NL
Intern geheugen 512 MB DDR
Harde schijf 160 GB, 7200rpm
Videokaart 128 MB ATI Radeon 9200 TV Out
Toetsenbord Multifunctioneel + muis
Spelers DVD + RW + R -RW -R
Snelheden 8xDVD + - R / RW double layer
Speakers 120 Watt (pmpo)
Aansluitingen 2x USB voor, 2x USB achter,
6-in-1 cardreader, FireWire IEEE1394
LAN 10/100 Mbps WLAN 802.11g draadloos
Afmetingen 43 x 49,5 x 18 cm
http://www.zosimpelkanhet...&strDialog=PRODUCTDETAILS
--------
Perfect voor de foto en filmfanaten.
Niet alleen ziet deze pc er zelf goed uit, ook je foto’s en films komen perfect tot hun recht met deze multimedia pc. Door de grote opslagcapaciteit kun je al je favoriete muziek en foto’s bewaren. DVD’s kijken wordt ook een lust voor het oog, dankzij de krachtige videokaart met perfecte beeldweergave. Met de ingebouwde cardreader haal je de foto’s zo van je geheugenkaart, en dankzij de dubbelzijdige DVD brander zet je ze allemaal met groot gemak op DVD.
Specificaties Intel® Celeron D Processor 335 (2.80 GHz)
Besturingsysteem MS Windows XP Home Edition NL
Intern geheugen 512 MB DDR
Harde schijf 160 GB, 7200rpm
Videokaart 128 MB ATI Radeon 9200 TV Out
Toetsenbord Multifunctioneel + muis
Spelers DVD + RW + R -RW -R
Snelheden 8xDVD + - R / RW double layer
Speakers 120 Watt (pmpo)
Aansluitingen 2x USB voor, 2x USB achter,
6-in-1 cardreader, FireWire IEEE1394
LAN 10/100 Mbps WLAN 802.11g draadloos
Afmetingen 43 x 49,5 x 18 cm