Toon posts:

bestaat USB --> Gameport

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een stekkertje waarmee je een USB aansluiting om kan zetten naar een Gameport aansluiting?

Dit heb ik nodig omdat mijn Sidewinder Precision Wheel ook een USB aansluiting heeft maar bij spelopties in het configuratie scherm zegt de hele tijd bij status dat hij niet is verbonden!

Daarom wil ik hem op de gameport aansluiten en dan doet hij het waarschijnlijk wel omdat mijn joystick het ook altijd daar op heeft gedaan.

Verwijderd

Ik kan je geen 100% geven maar ik weet voor 99% zeker dat dat niet bestaat.

Je zult je hardwareprobleem toch anders op moeten lossen, probeer het eens op een andere pc?

Verwijderd

Topicstarter
Wistler, wil jij misschien eens kijken wat ik dan fout doe (topic: Stuurtje doet het niet)

alvast bedankt!!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Oeps, sorry verkeerd gelezen :(

Verwijderd

Bramk:

Waarom zit jij het forum te vervuilen met ieder keer dezelfde vraag?

Als je nu gewoon in een topic je vragen omtrent je stuurtje stelt, ben je van het hele gelazer in een keer af.

Ik wordt een beetje erg moe van je.....

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:17
vobis heeft een usb->gameport converter te koop
39,95 dacht ik , geen id of het werkt, maar ik zag het laatst (we hebben het hier over Vobis Almere)

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 15:56 schreef Snuffie het volgende:
Bramk:

Waarom zit jij het forum te vervuilen met ieder keer dezelfde vraag?

Als je nu gewoon in een topic je vragen omtrent je stuurtje stelt, ben je van het hele gelazer in een keer af.

Ik wordt een beetje erg moe van je.....
waarschijnlijk omdat bramk antwoord wil hebben of meerdere zinnige reacties...en je gaat als modale forumbezoeker niet alle posts van een dag langs...zo heb je dus het meeste kans dat op je vraag antwoord komt, dusss.... :)

maar dit is mijn zinnige reaxie:
check even je USB aansluiting [ook in het BIOS!; niet disabelen! 8-)]

Verwijderd

www.usbworkshop.com, wordt je helemaal geil wat er allemaal is, zelfs usb->scsi
Pagina: 1