Ongeveer een jaar geleden heb ik van trust de "wireless optical deskset 310KD" gekocht. Toen deze nieuw was had het set door het hele huis heen berijk en kon ik zelfs beneden gaan zitten typen op mijn pc boven (niet erg nuttig maar het ging). Naarmate de tijd verstreek werd het berijk echter steeds korter (paar meters, een meter) en nu haalt hij nog slechts 10cm (wat zeer irritant is vooral met een muis). Aan de batterijen ligt het niet want er zitten nu weer net nieuwe duracell batterijen in. heeft iemand een iedee waaraan dit kan liggen en misschien ook hoe het op te lossen?
Storing van andere apparaten (draadloze)? Of magnetrons, andere draadloze toestsenbording etc misschien.
En dat je berijk minder is geworden kan kloppen. Of je bereik ook minder is kan ik dus niet weten
En dat je berijk minder is geworden kan kloppen. Of je bereik ook minder is kan ik dus niet weten
je kan proberen de ontvanger op een andere plaats te zetten, die goedkopere setjes hebben vaak wat eerder last van storing
Tja sorry voor mijn dyslectie mensen maar ik bedoel dus idd bereik. het vreemde is dat ik in de tijd dat hij nog ver kwam veel met zend apperatuur werkte. waaronder 27mc waar ook dit desksetje op werkt. hier had hij opzich weinig last van. deze apperatuur staat nu echter 9 van de 10 keer uit en verder is er geen apperatuur of wat dan ook iets wat storing op kan leveren bijgekomen. ook heb ik nogsteeds dezelfde monitor. Ik heb zelf zitten denken aan een teruglopend component in de zender of in de ontvanger. zijn er nog meer mensen die soortgelijke problemen hebben met dit set?
Trust is in mijn ogen wel een 2de rangs merk. Niks mis mee natuurlijk, maar fouten komen bij zulke merken eerder naar voren dan bij andere. Goedkoop is dus nog altijd duurkoop.