[WINXP SP2]
probleem....
Ik heb een usb bluetooth dongle gekocht (jee!)
Tot zo ver ging het goed
Dus vol enthousiasme plug ik die dongle er in.. jaa hij vind um..
windows ging gelijk automatisch drivers installeren..
Dus ik bekijk het cdtje en daar staat software voor xp op
Maar die werkt maar half.
Toch maar het boekje eens opengeslagen..
De echte it-er gaat tenslotte eerst zelf kloten voor dat hij het boekje er bij pakt, dat is tenslotte veel leuker..
Dat was dus niet handig,
ik had moeten wachten met inpluggen tot de installatie er om zou vragen.
Nu werkt de boel dus maar half.
ik heb de driver al geupdate naar die van de cd via apparaat beheer maar dat helpt niet genoeg..
Ik heb'm op mijn werk geprobeerd en daar heb ik het 'wel' volgens het boekje gedaan en daar werkt ook alles gewoon..
Hoe kan ik die driver-hell nu weer oplossen en er voor zorgen dat alles gewoon weer goed gaat werken.. deinstalleren van de software enzo heb ik allemaal al geprobeerd maar wat ik ook doe, als ik de dongle er in plug pakt ie gewoon de xp driver.. en die wil ik dus niet
probleem....
Ik heb een usb bluetooth dongle gekocht (jee!)
Tot zo ver ging het goed
Dus vol enthousiasme plug ik die dongle er in.. jaa hij vind um..
windows ging gelijk automatisch drivers installeren..
Dus ik bekijk het cdtje en daar staat software voor xp op
Maar die werkt maar half.
Toch maar het boekje eens opengeslagen..
De echte it-er gaat tenslotte eerst zelf kloten voor dat hij het boekje er bij pakt, dat is tenslotte veel leuker..
Dat was dus niet handig,
ik had moeten wachten met inpluggen tot de installatie er om zou vragen.
Nu werkt de boel dus maar half.
ik heb de driver al geupdate naar die van de cd via apparaat beheer maar dat helpt niet genoeg..
Ik heb'm op mijn werk geprobeerd en daar heb ik het 'wel' volgens het boekje gedaan en daar werkt ook alles gewoon..
Hoe kan ik die driver-hell nu weer oplossen en er voor zorgen dat alles gewoon weer goed gaat werken.. deinstalleren van de software enzo heb ik allemaal al geprobeerd maar wat ik ook doe, als ik de dongle er in plug pakt ie gewoon de xp driver.. en die wil ik dus niet
[ Voor 9% gewijzigd door xzenor op 01-09-2004 21:02 ]