Hoe maak ik een form in een form? Dat is nodig vanwege de volgende layout:
--------------------------------------------------------------------------------------
Wijzig gebruikers detail van blablabla
--------------------------------------------------------------------------------------
(begin form1)
voornaam
achternaam
adresje
blabla
------------------------------------------
Ietsjes:
- Ietsje [del] [edit]
- Ietsje2 [del] [edit]
Voeg ietsje toe: (begin form2)
[LIST] [LIST] (2x lijst met SELECT)
[SUBMIT] (einde form2)
Blaat
Aantekeningen
[SUBMIT] (einde form 1)
Hoe ga ik dit laten werken? De laatste submit knop hoger plaatsen kan eigenlijk niet..
Alles zit overigens in een table.
Bedankt alvast
edit:
En ook bedankt mod in P&W voor de move (not) en vertellen dat er code tags bestaan (voor code en niet voor tekst). Hij doet alsof die me zojuist op het politiebureau heeft gebracht.
Wijzig gebruikers detail van blablabla
(begin form1)
voornaam
achternaam
adresje
blabla
Ietsjes:
- Ietsje [del] [edit]
- Ietsje2 [del] [edit]
Voeg ietsje toe: (begin form2)
[LIST] [LIST] (2x lijst met SELECT)
[SUBMIT] (einde form2)
Blaat
Aantekeningen
[SUBMIT] (einde form 1)
Hoe ga ik dit laten werken? De laatste submit knop hoger plaatsen kan eigenlijk niet..
Alles zit overigens in een table.
Bedankt alvast
edit:
En ook bedankt mod in P&W voor de move (not) en vertellen dat er code tags bestaan (voor code en niet voor tekst). Hij doet alsof die me zojuist op het politiebureau heeft gebracht.
[ Voor 10% gewijzigd door pierre-oord op 01-09-2004 20:02 ]
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)