[HTML] Form in Form.

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04 14:05
Hoe maak ik een form in een form? Dat is nodig vanwege de volgende layout:

--------------------------------------------------------------------------------------
Wijzig gebruikers detail van blablabla
--------------------------------------------------------------------------------------
(begin form1)
voornaam
achternaam
adresje
blabla

------------------------------------------
Ietsjes:
- Ietsje [del] [edit]
- Ietsje2 [del] [edit]

Voeg ietsje toe: (begin form2)
[LIST] [LIST] (2x lijst met SELECT)
[SUBMIT] (einde form2)
------------------------------------------

Blaat
Aantekeningen
[SUBMIT] (einde form 1)

Hoe ga ik dit laten werken? De laatste submit knop hoger plaatsen kan eigenlijk niet.. ;(
Alles zit overigens in een table.
Bedankt alvast :)

edit:
En ook bedankt mod in P&W voor de move (not) en vertellen dat er code tags bestaan (voor code en niet voor tekst). Hij doet alsof die me zojuist op het politiebureau heeft gebracht.

[ Voor 10% gewijzigd door pierre-oord op 01-09-2004 20:02 ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Form in een form kan niet, verzin er wat anders op.
En ook bedankt mod in P&W voor de move (not) en vertellen dat er code tags bestaan (voor code en niet voor tekst). Hij doet alsof die me zojuist op het politiebureau heeft gebracht.
Tsja, misschien wat meer moeite ervoor doen, dan krijg je ook een normale behandeling. Kom maar met wat beters dan zo'n afgeraffeld lijstje waar niemand wat van snapt.

[ Voor 79% gewijzigd door Rickets op 01-09-2004 20:08 ]

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
welom op het politiebureau. een form in een form is verboden! ;)
wat je zou kunnen doen is de submit-button van form1 vervangen door een input type=button en op de onclick daarvan form 1 submitten met javascript.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dan nog blijft staan dat ik je topic erg onduidelijk vindt, er ook opsommingstekens bestaan voor lijstjes en er al eerder verteld tegen je is dat HTML niet in Programming & Webscripting thuis hoort. Voor verdere klachten over mij weet je m'n mail wel te vinden en anders kan je .oisyn of drm mailen. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Maar dit kan dus niet in HTML.
En P&W mag je afzeiken, maar niet de P&W modjes O+

Was getekend,
Commissaris Inspecteur Pelle

Dit topic is gesloten.