Nu heb ik al diverse postings gelezen hier op het forum over oa BSOD en het uitvinken van de eigenschappen in XP voor het automatisch opnieuw opstarten ed maar GEEN VAN ALLE bied de oplossing waar we naar op zoek zijn!
Wat ik zoal al gedaan heb:
De adviezen opgevolgd voor de BSOD van windows
Het uitschakelen van de eigenschap in XP voor het automatisch opnieuw opstarten
TV kaart verwijderd
DVD-rom en brander verwijderd
Clean install XP Home
enz
Wat is het probleem:
Het maakt niet wat voor spel het is (het gebeurt voornamelijk bij spellen!) maar om onverklaarbare reden stopt het spel er spontaan mee en gaat windows terug naar je desktop!!!!
Er verschijnt GEEN BSOD en ook start windows NIET opnieuw op!!!!
Ook verschijnt er geen melding in de logboeken van XP en ook verschijnt er geen melding van windows dat er zich een ernstige fout heeft voorgedaan!!!!!!!
Niks maar dan ook NIKS krijg ik als melding terug waar ik iets mee kan doen zoals in div topics hier vermeld wordt voor oa BSOD en de bijbehorende codes!!!!!!!!!!!!!!
Wie o wie heeft er een tip om dit op te kunnen lossen?
Wat ik zoal al gedaan heb:
De adviezen opgevolgd voor de BSOD van windows
Het uitschakelen van de eigenschap in XP voor het automatisch opnieuw opstarten
TV kaart verwijderd
DVD-rom en brander verwijderd
Clean install XP Home
enz
Wat is het probleem:
Het maakt niet wat voor spel het is (het gebeurt voornamelijk bij spellen!) maar om onverklaarbare reden stopt het spel er spontaan mee en gaat windows terug naar je desktop!!!!
Er verschijnt GEEN BSOD en ook start windows NIET opnieuw op!!!!
Ook verschijnt er geen melding in de logboeken van XP en ook verschijnt er geen melding van windows dat er zich een ernstige fout heeft voorgedaan!!!!!!!
Niks maar dan ook NIKS krijg ik als melding terug waar ik iets mee kan doen zoals in div topics hier vermeld wordt voor oa BSOD en de bijbehorende codes!!!!!!!!!!!!!!
Wie o wie heeft er een tip om dit op te kunnen lossen?