Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Pricewatch prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 13:17
Even een vraagje, het valt me op dat een shop elke keer andere prijzen heeft staan in de pricewatch dan op hun webby staat,
Deze shop heeft jullie PWM Gold abbo, en toch kloppen de prijzen voor geen meter.

90% van de producten zijn op hun website vaak iets duurder (valt goed te controleren dmv deeplinking)
anyway, ik erger me er aardig dood aan dat die prijzen niet kloppen, en ik blijf bezig ze elke keer door te geven (volgens mij worden hun prijzen systematisch 1 euro duurder per dag)
Aanvullende voorwaarden

* De prijzen die door middel van de Pricewatch Manager in de Pricewatch worden gezet dienen overeen te komen met de prijzen die door de winkel elders gepubliceerd worden. Bij structurele afwijkingen zonder geldige reden (zoals bijvoorbeeld een speciale korting voor Tweakers.net publiek of een tijdelijke actie) behoudt Tweakers.net zich het recht voor het abonnement tijdelijk of definitief stop te zetten.
Is hier wat aan te doen?

Verwijderd

een profiteur van de commercie van tweakers...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je de winkel gecontacteerd of ze niet toevallig voor t.net klanten andere prijzen hanteren? :) Seen it happen :)

[ Voor 9% gewijzigd door HunterPro op 01-09-2004 19:29 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 19:28:
een profiteur van de commercie van tweakers...
Denk je? Als dit waar blijkt te zijn, dan krijgt de shop een waarschuwing en na meerdere waarschuwingen is het exit. Ik denk dus dat het iets anders is. Anyway, schopje naar Buyers Zone aangezien daar de Pricewatch-dingen thuishoren.

FA > BZ

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

@ TS: je meldt dit best via buyerszone (apenstaartgeval) tweakers.net, inclusief alle relevante gegevens. Dan zullen we het uitzoeken. Het is in ieder geval niet de bedoeling om dit openlijk op het forum te bespreken :).

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 13:17
Steve schreef op 01 september 2004 @ 19:35:
@ TS: je meldt dit best via buyerszone (apenstaartgeval) tweakers.net, inclusief alle relevante gegevens. Dan zullen we het uitzoeken.
zal ik doen
Het is in ieder geval niet de bedoeling om dit openlijk op het forum te bespreken :).
Dat vermoeden had ik al, daarom noemde ik ook geen naam :)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Ok, we zien 't wel tegemoet :).

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 07:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dit zal ongetwijfeld mee te maken hebben dat de prijzen van Salland sinds 24 augustus niet meer zijn geupdate. We zullen even contact met hen opnemen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.