Even een vraagje, het valt me op dat een shop elke keer andere prijzen heeft staan in de pricewatch dan op hun webby staat,
Deze shop heeft jullie PWM Gold abbo, en toch kloppen de prijzen voor geen meter.
90% van de producten zijn op hun website vaak iets duurder (valt goed te controleren dmv deeplinking)
anyway, ik erger me er aardig dood aan dat die prijzen niet kloppen, en ik blijf bezig ze elke keer door te geven (volgens mij worden hun prijzen systematisch 1 euro duurder per dag)
Deze shop heeft jullie PWM Gold abbo, en toch kloppen de prijzen voor geen meter.
90% van de producten zijn op hun website vaak iets duurder (valt goed te controleren dmv deeplinking)
anyway, ik erger me er aardig dood aan dat die prijzen niet kloppen, en ik blijf bezig ze elke keer door te geven (volgens mij worden hun prijzen systematisch 1 euro duurder per dag)
Is hier wat aan te doen?Aanvullende voorwaarden
* De prijzen die door middel van de Pricewatch Manager in de Pricewatch worden gezet dienen overeen te komen met de prijzen die door de winkel elders gepubliceerd worden. Bij structurele afwijkingen zonder geldige reden (zoals bijvoorbeeld een speciale korting voor Tweakers.net publiek of een tijdelijke actie) behoudt Tweakers.net zich het recht voor het abonnement tijdelijk of definitief stop te zetten.