Wappen met Tele2 Mobiel (pre-paid)

Pagina: 1
Acties:

• xelior
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-01 13:32
Sinds kort heb ik een Siemens C60 via Tele2 Mobiel. (Pre-paid)
Nu wil ik polyfone ringtones van internet op mn telefoon zetten.
Dit schijnt alleen maar met wappen te kunnen (ja, ook met een kabeltje maar dat wil ik niet).
Ik heb de hele gebruikershandleiding doorgelezen en de Klantenservice van Tele2 gebeld en het blijkt dat je bij Tele2 niet kunt wappen.
Maar, aangezien Tele2 via Telfort gaat vroeg ik me af of je dat niet kunt omzeilen en dus via Telfort kunt wappen.

Ik heb de instellingen van Telfort al in mijn telefoon gezet maar dat werkt niet omdat ik geen gebruikersnaam en wachtwoord van mijn provider heb gekregen.

Weet iemand of hier een oplossing voor is?

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 22:03
Geen oplossing mogelijk. Ik heb er ook al mee lopen stoeien. Ook via gratis wap gateways was het niet mogelijk. Dus voor Tele2 nummers is data verkeer uitgeschakeld voor zo ver ik heb kunnen uitvinden.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

xelior schreef op 01 september 2004 @ 19:22:
Ik heb de instellingen van Telfort al in mijn telefoon gezet maar dat werkt niet omdat ik geen gebruikersnaam en wachtwoord van mijn provider heb gekregen.
heb je met telfort ook niet nodig, want die staan hier al:
http://www.telfort.nl/pri...iensten/wap/instellingen/

username is dus username en het password is password moeilijker kan niet :+

[ Voor 11% gewijzigd door Erkens op 01-09-2004 19:39 ]

• xelior
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-01 13:32
Die instellingen heb ik er al ingezet maar als ik dan een verbinding probeer te maken dan zegt ie: fout met CSD verbinding...

Wat houdt dat in?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

xelior schreef op 01 september 2004 @ 19:51:
Die instellingen heb ik er al ingezet maar als ik dan een verbinding probeer te maken dan zegt ie: fout met CSD verbinding...

Wat houdt dat in?
dat je geen dataverbinding kan maken zoals in je gebruikershandleiding staat, als je toch wilt wappen moet je dus overstappen naar een andere provider :)

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Misschien een beetje offtopic maar ik wilde geen andere tele2 mobiel topics kicken maargoed: Ik ben dus van plan om een Tele2simkaart te kopen maar kan ik hem ook ergens in een winkel kopen zoals Belcompany inplaats van hem via internet te bestellen.

Verwijderd

Die simkaarten zijn idd gewoon in de winkel te koop
Pagina: 1