http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
Een game is een game. Of je die nu voor de Gamecube koopt of voor de pc. Lijkt mij in ieder geval.Phantom schreef op 01 september 2004 @ 18:40:
Zitten er nog regels aan?
Mag ik b.v. 2 gamecube games kopen en 1 pc game en er 1 gratis krijgen?
Dus altijd 3 even dure games kopen
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Uhm, volgens mij ben je als je alleen Half-Life 2 koopt goedkoper uit dan als je er 3 neemt. Maargoed, ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk.
jaaaa, maar er zijn ook mensen met een PS2 en die nemen dan ook GTASA, dus die derde is dan gratis, maakt niet uit welkeVerwijderd schreef op 01 september 2004 @ 19:21:
[...]
Uhm, volgens mij ben je als je alleen Half-Life 2 koopt goedkoper uit dan als je er 3 neemt. Maargoed, ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Dat is een goede opmerking. Maarja als je HL2 hebt laat je GTA:SA wel effe verstoffen lijkt me zo. Tis sowieso een rukgame lijkt me, maar das weer effe offtopic.BaRF schreef op 01 september 2004 @ 19:22:
[...]
jaaaa, maar er zijn ook mensen met een PS2 en die nemen dan ook GTASA, dus die derde is dan gratis, maakt niet uit welke
Ps. GTA:SA komt pas eind Oktober uit. Voor de mensen die denken dat ie dan al in de winkel ligt.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 19:32 ]
Verwijderd
Dit topic doe ik dan ook dicht
Dit topic is gesloten.
![]()