Heeft er iemand een goeie howto om er voor te zorgen dat ik SuSE 7.0 werkend krijg als proxy MET dial-on-demand? Ik heb een Trust ISDN adapter.... Heb al wel veel proxy howto's gevonden maar geen enkele met dial-on-demand
na een middagje zoeken heb ik dus diald gevonden.. iemand ervaring met de combinatie: SuSE 7.0, diald, trust isdn??
dial on demand kan ook met ppp.
in /etc/ppp/options
voeg je toe:
demand
kijk voor de juiste syntax even in de manpage.
in /etc/ppp/options
voeg je toe:
demand
kijk voor de juiste syntax even in de manpage.
Verwijderd
heb ooit eens op een schooltje dat gedaan daar hebben ze gelukkig nu kabel, maaruh het werkte iig perfect die post hier boven is idd helemaal correct gewoon in je ipppd.conf (weet ff niet hoeveel p's het moeten zijn) maar als man ipppd doet staat het er ook wel.
Hi,
Wat dacht je van ff je ISDN dingetje configurenen met YaST (leuk tooltje trouwens) en als het goed is kan je dan Dial-On-Demand activeren via:
/sbin/init.d/wvdial.dod start
of in
/etc/rc.config
PPP_DOD_START="no"
omzetten naar:
PPP_DOD_START="yes"
en dan nog ff SuSEconfig runnen.
En de eerst volgende keer als je in runlevel 2 komt start ie um
Werkt in iedergeval perfect met Analoog... ISDN mot het (denk ik) ook gewoon doen!
Ik weet het het is niet zoals een die-hard Linux gebruiker het zou doen...
maar het werkt
Wat dacht je van ff je ISDN dingetje configurenen met YaST (leuk tooltje trouwens) en als het goed is kan je dan Dial-On-Demand activeren via:
/sbin/init.d/wvdial.dod start
of in
/etc/rc.config
PPP_DOD_START="no"
omzetten naar:
PPP_DOD_START="yes"
en dan nog ff SuSEconfig runnen.
En de eerst volgende keer als je in runlevel 2 komt start ie um
Werkt in iedergeval perfect met Analoog... ISDN mot het (denk ik) ook gewoon doen!
Ik weet het het is niet zoals een die-hard Linux gebruiker het zou doen...
Pagina: 1