Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Foto's GSM naar eigen site sturen dmv script?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een vraag mbt gsm en internet.

Is er een makkelijk/gratis manier, dat ik en/of andere fotos kunnen sturen naar mijn eigen site. Dit kan dus niet iedereen, maar in eerste instantie ik alleen..

Ik heb lopen zoeken, maar kom alleen bij van die crappy sites, waar jan en allemaal hun zooi naar sturen.. :/

Ik zou graag iets over de techniek willen weten, en wat het inhoud voor je site, en hoe dit nou met je telefoon moet..

MvG, :)

Maarten Mieras

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:02:
Hallo,

ik heb een vraag mbt gsm en internet.

Is er een makkelijk/gratis manier, dat ik en/of andere fotos kunnen sturen naar mijn eigen site. Dit kan dus niet iedereen, maar in eerste instantie ik alleen..

Ik heb lopen zoeken, maar kom alleen bij van die crappy sites, waar jan en allemaal hun zooi naar sturen.. :/

Ik zou graag iets over de techniek willen weten, en wat het inhoud voor je site, en hoe dit nou met je telefoon moet..

MvG, :)

Maarten Mieras
voor symbian is er yellowftp.
Dat werkt vrij aardig, maar dan moet je site wel ftp ondersteunen en je moet een symbian series 60 telefoon hebben.(ikzelf heb de siemens sx1)

Verwijderd

Bouw een wap site, met upload faciliteit moet op zich niet zo moeilijk zijn als je een beetje WAP en PERL of PHP kennis hebt

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:43

Nitai

Live the life you love.

Smartphone-club.nl heeft zo een fotoblog.....trouwens heel veel sites hebben zoiets dergelijks. Zoek in google op photoblogs en je komt een heel stuk verder.

Je mailt je foto met grps (via je mobiel) naar een email adres met in de subject je username en password, en dan wordt de foto online geplaatst op je site. Werkt uitstekend bij die fotoblogs.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
bedankt!
ik ga eens kijken naar die photoblogs.. al had ik ook al wat van die dingen gezien, maar dan als moblogs ofzo. Maar ok, iig bedankt.