[WIN 2000] Programmas en Rechten?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:53
Ik heb een laptop van mijn werk, daar staat WIN2000 op en hij is helemaal dicht getimmerd. Nu wil ik graag meer rechten hebben op mijn laptop maar die krijg ik alleen als ik een programma nodig ben / laat installeren (door systeembeheer) waarvoor ik meer rechten nodig ben. Nu zou ik graag willen weten wat voor programma's ik moet laten installeren om meer rechten te krijgen. Liefst zoveel mogelijk natuurlijk:).

Ik doe dit liever op de eerlijke manier, dus als iemand een tip heeft voor een programma waarmee ik zoveel mogelijk rechten krijg..

Verwijderd

als je dat zelf niet eens weet waarom heb je dan die rechten nodig?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eerlijk: vraag het de beheerder.

Lullig, maar dat is nu eenmaal de manier waarop het werkt :o

home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ kan je gebruiken om een admin password te resetten als je die kwijt bent. Maar dit valt natuurlijk erg op, de 'echte' beheerder zal dit zeker merken - voor het geval je dat niet wilde ;)

Omzeilen van beveiligingen is op GoT echt niet de bedoeling. Alleen al omdat onze doelgroep juist o.a. die beheerders is ;)

Je vraagt om een eerlijke manier, de eerlijke manier is om het door de mensen te laten doen die het beheer doen. Als je je werk er niet goed door kunt doen, kan je bij je baas aangeven dat het uren == geld kost als bepaalde aanpassingen niet worden gedaan. Het is dan aan hem/haar of dit gebeurd.

[ Voor 57% gewijzigd door F_J_K op 01-09-2004 21:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.