Raar, op microsoft.com kan ik XPSP1 niet meer downloaden (nl versie) om op een andere machine te installen. De andere machine heeft alleen een modem dus downloaden met de update wordt een weekklus. Met google, op www.filemirrors.com en op de meuktracker van tweakers vind ik of de oude link naar download.microsoft.com of een service pack in een andere taal. Ik had gister wel een service pack via cnet ofzo, maar die werkt niet. Hij zegt dat de taal niet goed is. Waar kan ik xpsp1_x386_nl.exe (zo heet ie geloof ik) vinden. Wie weet waar ik die kan downloaden om even op cd te branden?
Hoogwaarschijnlijk omdat sp2 al uit is en daar zitten de updates van sp1 ook bij.
Download dus sp2
Download dus sp2
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
waarom wil je sp1 downloaden? Je kan beter sp2 downloaden, daarin zit sp1+ alle update die na sp1 zijn gekomen...
edit: te laat..
edit: te laat..
[ Voor 9% gewijzigd door L.N. op 01-09-2004 16:55 ]
Is die al uit van de NL versie?LuukNouwen schreef op 01 september 2004 @ 16:54:
waarom wil je sp1 downloaden? Je kan beter sp2 downloaden, daarin zit sp!+ alle update die na sp1 zijn gekomen...
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Edit: staat dus nog wel bij Microsoft te download
[ Voor 81% gewijzigd door GraveR op 01-09-2004 16:58 ]
Nee, volgens mij nog niet.
edit: ik zie zelf nu in hoe onzinnig mijn eerste reply was... SP2 is nog niet uit voor het nederlands...
[ Voor 24% gewijzigd door L.N. op 01-09-2004 16:57 ]
Maar SP2 NL is nog niet uit volgens MS, toch????
Edit:
Sneller typen, te laat
Edit:
Sneller typen, te laat
[ Voor 24% gewijzigd door MarZ_E op 01-09-2004 16:57 ]
Verwijderd
Microsoft > download > search: service pack:[list]• http://www.microsoft.com/...3443e29d78&DisplayLang=nl
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 16:59 ]
Gezien de bestandsnaam lijkt me dat de engelse versie.
http://download.microsoft...cf9dd8/sp1aexpress_nl.exe
Check deze eens
Hmmzz zie nu dat het niet het volldedige bestand het is dus waarschijnlijk niet wat je zoekt
Check deze eens
Hmmzz zie nu dat het niet het volldedige bestand het is dus waarschijnlijk niet wat je zoekt
[ Voor 30% gewijzigd door prism103 op 01-09-2004 17:00 ]
Da's de express-versie, die zet je niet zo even op CD en je bent klaar
Verwijderd
Dat is de express install, voor online gebruik met een inbelmodem kan dat behoorlijk lang duren....
[/quote]
deze ja !
btw; je kan 'm normaal zelf vinden door naar www.microsoft.com/windows te gaan
en daar een beetje rond te neuzen bij "downloads" ... hou er ook rekening mee dat microsoft mensen die de volledige net-install willen downloaden niet bekijkt als end-users maar als developers/sysadmins/.... (en je dus ook in de relevante menu's moet kijken)
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Of als je andere lijntje ook te traag is kan je de cd bestellen. Duurt overigens wel een maand voordat je die binnen hebt
. Maar je kan idd misschien beter wachten op SP2, die deze maand uit zou komen.
Voor de serial blok hoef je niet zo bang te zijn horVerwijderd schreef op 01 september 2004 @ 17:24:
Ik heb gelukkig SP1 op cd's gebrand (backup) en ben huiverig voor SP2...
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Wow, wat een reacties. Ik wist niet dat 1a de vervanger was van sp1, ik maar zoeken naar xpsp1_x386_nll.exe 
Thnx voor alle replies, hier moet het mee werken (hoop ik)
Thnx voor alle replies, hier moet het mee werken (hoop ik)
Verwijderd
ik denk dat hij meer de algemene bijwerkingen bedoelt, zoals die matige firewall, en veel programma's die niet meer werken.mhr-zip schreef op 01 september 2004 @ 17:34:
[...]
Voor de serial blok hoef je niet zo bang te zijn hor
immers: als hij al last zou hebben van de serial block, had hij dat bij SP1 ook. en eigenlijk moet je bij SP2 gewoon hetzelfde trucje nog een keer doen, alleen met weer een nieuwe key
Ik denk dat er genoeg reacties zijn
. Zou je de volgende keer zelf iets beter willen zoeken op microsoft.com?
.
[ Voor 8% gewijzigd door leon1e op 02-09-2004 10:04 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()