Hallo allemaal,
Het volgende probleem speelt ineens op:
Iemand bij ons start 's morgens Outlook op, zodra hij zijn PC heeft aangezet.
Op het moment dat Outlook volledig is opgestart, krijgt de gebruiker de volgende foutmelding:
Dit is ineens van de één op andere dag gekomen. En alleen Outlook heeft er problemen mee.
De volgende bewerkingen / zoekacties heb ik al verricht:
- Gezocht op tweakers: http://gathering.tweakers...&data[xFILTERS]=#hitstart
Op een van de resultaten staat het downloaden van de runtime drivers. Als ik zoek op runtime bij Microsoft, krijg ik een stel directx versies te zien, die ik dan moet downloaden. Of dit verschil maak, betwijfel ik ten zeerste...
- Gezocht met dezelfde search string op Microsoft website. Hier kreeg ik alleen meldingen over deze error in combinatie met Frontpage en Money 2004.
De hier aangeboden oplossingen hebben echter geen verschil gemaakt.
- Office opnieuw geïnstalleerd ( Office 2000 )
- Outlook los opnieuw geïnstalleerd
Updates uitvoeren van de Office gaat niet, want dan krijgen wij problemen met de koppeling van een bepaalde access database en Word. ( vanwege de stijl waarin het is geprogrammeerd ( niet door ons btw )).
Het gaat om een systeem met de volgende specs:
Compaq EVO D530CMT
Win2K incl. SP4
Office 2000 ( zonder updates, reden -> zie boven )
PC hangt in een domein
Office installatie is een netwerkinstallatie
Andere programma's die geïnstalleerd staan:
- Norton AntiSpam 2004
- Exact voor Windows
Wie o wie kan mij met dit probleem uit de brand helpen ??
Het volgende probleem speelt ineens op:
Iemand bij ons start 's morgens Outlook op, zodra hij zijn PC heeft aangezet.
Op het moment dat Outlook volledig is opgestart, krijgt de gebruiker de volgende foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Microsoft Visual C++ Runtime Library: Runtime error: Program: C:\Program~1\Micros~2\Office\Outlook.exe This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way. Please contact... bla bla bla |
Dit is ineens van de één op andere dag gekomen. En alleen Outlook heeft er problemen mee.
De volgende bewerkingen / zoekacties heb ik al verricht:
- Gezocht op tweakers: http://gathering.tweakers...&data[xFILTERS]=#hitstart
Op een van de resultaten staat het downloaden van de runtime drivers. Als ik zoek op runtime bij Microsoft, krijg ik een stel directx versies te zien, die ik dan moet downloaden. Of dit verschil maak, betwijfel ik ten zeerste...
- Gezocht met dezelfde search string op Microsoft website. Hier kreeg ik alleen meldingen over deze error in combinatie met Frontpage en Money 2004.
De hier aangeboden oplossingen hebben echter geen verschil gemaakt.
- Office opnieuw geïnstalleerd ( Office 2000 )
- Outlook los opnieuw geïnstalleerd
Updates uitvoeren van de Office gaat niet, want dan krijgen wij problemen met de koppeling van een bepaalde access database en Word. ( vanwege de stijl waarin het is geprogrammeerd ( niet door ons btw )).
Het gaat om een systeem met de volgende specs:
Compaq EVO D530CMT
Win2K incl. SP4
Office 2000 ( zonder updates, reden -> zie boven )
PC hangt in een domein
Office installatie is een netwerkinstallatie
Andere programma's die geïnstalleerd staan:
- Norton AntiSpam 2004
- Exact voor Windows
Wie o wie kan mij met dit probleem uit de brand helpen ??
[ Voor 4% gewijzigd door nextware op 01-09-2004 15:54 ]