Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Koop geen producten van Dell

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Enige tijd geleden heb ik een handheld plus navigatie bij Dell besteld. De handheld werd keurig geleverd binnen vijf werkdagen echter het navigatiesysteem was de fabriek vergeten erbij te leveren.
Tot op heden, na vele telefoontjes, wordt ik gewoonweg aan het lijntje gehouden. U krijgt een orderbevestiging mevrouw dan weet u precies wanneer het wordt nageleverd. Dan vertellen ze je dat je geen bevestiging krijgt. Daarna vertelt men je dat het inmiddels onderweg is. De vijfde meldt dat de dag ervoor de order bij de fabriek is en daar wordt afgehandeld. Nu wordt er weer verteld dat het helemaal niet op voorraad is. Kortom het is EEN GROTE ZOOI DAAR. Ze kunnen gewoonweg niet leveren wat ze aanbieden op de site.
Verder zijn de medewerkers van de afdeling customer care zo asociaal bij het leven. Ze gooien je in de wacht omdat je gefrustreerd raakt omdat een ieder weer een ander verhaal verteld. Kortom ze zijn absoluut niet klantvriendelijk. Ga nu maar proberen of ik mijn geld nog terug kan vorderen bij de bank.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

[rml][ MISKOOP]Ik koop nóóit meer een..... omdat.... [ deel 2][/rml]

Zelf heb ik goeie ervaringen met Dell..
Maare wat wil je bereiken met dit topic? Een voor/tegen opsomming oid?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Succes ermee, maar wat heeft dit met GT te maken?
Het is hier niet de plaats om je frustraties eruit te gooien.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.