There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Staat al je software ingesteld op PAL en niet op NTSC? Alles moet op PAL staan.
[ Voor 19% gewijzigd door PD2JK op 01-09-2004 14:46 ]
Toen waren beige computers heel gewoon.
YepPrutz0r schreef op 01 september 2004 @ 14:45:
Staat al je software ingesteld op PAL en niet op NTSC? Alles moet op PAL staan.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Zelf heb ik ook een TV-kaart gehad, jij hebt 'm op je VGA zitten, idee is hetzelfde toch?
Heb je toevallig webcams of andere apparaten die TWAIN gebruiken? Kan zijn dat ie met het verkeerde apparaat aan het communiceren is. Als ik met MSN een webcam wou gebruiken, pakte MSN één van de ingangen van de TV kaart i.p.v. de webcam...
Heb je toevallig webcams of andere apparaten die TWAIN gebruiken? Kan zijn dat ie met het verkeerde apparaat aan het communiceren is. Als ik met MSN een webcam wou gebruiken, pakte MSN één van de ingangen van de TV kaart i.p.v. de webcam...
Toen waren beige computers heel gewoon.
Ja, een scanner maar ik krijg ook een zwart/wit beeld op een dv camera als ik probeer daar naar toe te capturen. Zo ik denk niet dat dat het probleem isPrutz0r schreef op 01 september 2004 @ 14:56:
Zelf heb ik ook een TV-kaart gehad, jij hebt 'm op je VGA zitten, idee is hetzelfde toch?