Hallo,
ik zou graag een bootable DVD willen maken met een Ghost image van mijn c:\.
Nu heb verschillende fora en threads door zitten bladeren en kan niet helemaal tot een antwoord komen.
Ik wil deze Ghost image op een dvd hebben
en dan als deze bootable is een menu hebben met alleen de mogelijkheid op enter te drukken, dat deze dan automatisch een autoexec.bat start met de juiste parameters om Ghost.exe starten en de image op c:\ te zetten.
Ik weet dat het kan, heb het ergens al gelezen dat het mogelijk is.
(Ik weet ook dat ik m.b.v. nero een bootable DVDROM kan maken i.c.m. een win98 bootflop) Heeft iemand de juiste autoexec.bat met daarin deze commands? en
Welke versie van ghost.exe moet ik hebben die ook werkt met DVD's ?
Verder geeft de search wel veel topics over dit onderwerp, maar geeneen die een bevredigend antwoord geeft.
ik zou graag een bootable DVD willen maken met een Ghost image van mijn c:\.
Nu heb verschillende fora en threads door zitten bladeren en kan niet helemaal tot een antwoord komen.
Ik wil deze Ghost image op een dvd hebben
en dan als deze bootable is een menu hebben met alleen de mogelijkheid op enter te drukken, dat deze dan automatisch een autoexec.bat start met de juiste parameters om Ghost.exe starten en de image op c:\ te zetten.
Ik weet dat het kan, heb het ergens al gelezen dat het mogelijk is.
(Ik weet ook dat ik m.b.v. nero een bootable DVDROM kan maken i.c.m. een win98 bootflop) Heeft iemand de juiste autoexec.bat met daarin deze commands? en
Welke versie van ghost.exe moet ik hebben die ook werkt met DVD's ?
Verder geeft de search wel veel topics over dit onderwerp, maar geeneen die een bevredigend antwoord geeft.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.