Als ik mijn computer aanzet, dan blijft het beeld zwart. Alleen de cooler gaat draaien en voor de rest helemaal niks. Ook niet de bekende piep bij het aanzetten van de computer!!
Nu weet ik één ding en dat is dat de videokaart nog werkt! Nu heb ik alle extra's losgekoppeld en zo. Nu zet ik de pc alleen maar aan met :
- moederbord + processor
- videokaart
- geheugen
- muis + toetsenbord,
normaal gesproken met je pc nu wel opstarten, alleen gaat hij dan niet echt ver, maar bij mij doet die dus niks!!
Nu is mijn vraag:
- kan het zijn dat het geheugen kapot is?
- of de processor kapot is?
- moederbord kapot is?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Het enigste wat ik nog niet geprobeerd heb. Is de computer zonder geheugen laten opstarten, maar ik denk dat die het dan sowieso niet doet. De CMOS is al "gecleard" zeg maar!!
Nu weet ik één ding en dat is dat de videokaart nog werkt! Nu heb ik alle extra's losgekoppeld en zo. Nu zet ik de pc alleen maar aan met :
- moederbord + processor
- videokaart
- geheugen
- muis + toetsenbord,
normaal gesproken met je pc nu wel opstarten, alleen gaat hij dan niet echt ver, maar bij mij doet die dus niks!!
Nu is mijn vraag:
- kan het zijn dat het geheugen kapot is?
- of de processor kapot is?
- moederbord kapot is?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Het enigste wat ik nog niet geprobeerd heb. Is de computer zonder geheugen laten opstarten, maar ik denk dat die het dan sowieso niet doet. De CMOS is al "gecleard" zeg maar!!
Wouter