Probleem @ surfnet?

Pagina: 1
Acties:

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2025
Hallo,

Misschien niet helemaal gepast hier maar aangezien het over inet gaat toch maar proberen.

Ik zag net een vreemd voorval toen ik een traceroute deed naar een .nl domein.
namelijk:
afbeelding

Kheb dit nog niet eerder gezien, zijn er misschien mensen die dit misschien wel eerder hebben gezien?

Groenten.

Verwijderd

ik kan op dit moment ook geen verbinding maken met servernet HTTP/FTP

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb er ook bij bepaalde sites last van, waarschijnlijk is er ergens bij surfnet iets stuk. Ik heb een bounce gezien tussen een hop van surfnet in amsterdam en in utrecht, en eentje tussen enschede en amsterdam. Het vreemde vond ik dat een andere server van dezelfde site het wel deed, het lijkt dus niet zo te zijn dat alles stuk is.

Verwijderd

ik heb provider chello, anderen van andere providers kunnen wel de sites op surfnet bezoeken

• zazra
Andere websites werken idd prima en msn en irc bijv ook dus is het misschien een probleem binnen het .nl gebeuren ofzo?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-02 19:44
Dat heet een routing loop. Er is gewoon ergens iets fout ingesteld, zal wel snel gefixed worden :P

• zazra
MikeN schreef op 01 september 2004 @ 13:41:
Dat heet een routing loop. Er is gewoon ergens iets fout ingesteld, zal wel snel gefixed worden :P
Juist, ik wist niet wat het naampje was.
thnx! weer wat geleerd :)

• zazra
Zo te zien is het probleem weer opgelost.

Ik kan gewoon weer netjes op elke site komen die ik inklop.

Thnx voor de reacties!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
De volgende keer kan je beter de helpdesk van je instelling bellen en hun vertellen dat de ICP contact op moet nemen met de SURFnet helpdesk. Of een berichtje droppen in surfnet.snetman
Pagina: 1