mijn vader heeft vorige week de a-open a600 kast gekocht bij mycom!
hij heeft volgens mijn aanraden er een amd 64-3000+ ingedaan met een msi k8t neo fsr moeder bord en een radeon 9200 256mb, omdat hij veel met fotos werkt en niet aan spelletjes doet. hij heeft er nog een duallayer van sony en een dvd reader van asus erin en het moet gaan draaien op xp home die hij legaal heeft gekocht in verband met zijn werk. maar toen heeft een vriend van mij alles in elkaar gezet maar blijkbaar de floppie stroom aansluiting er niet goed ingedaan en toen we hem aanzette kwam er opeens rook vandaan en trokken we de stekker eruit
. daarna deed hij het niet meer en wij dachten dat het aan de voeding lag dus wij naar mycom nieuwe voeding, deden ze verder niet moeilijk over zoals het hoort! thuis aangekomen alles weer in elkaar gezet ZONDER floppie en hij ging niet meer aan!? toen heeft die vriend van mij een ander videokaart en voeding erin gezet hij deed het maar een keer!
mijn vraag: is het mogelijk dat niet alleen de de floppie is doorgebrand maar ook het moederbord en andere dingen want het zag er zo niet naar uit!!
ik ga vandaag alles weer vervangen maar ik vraag het me toch af zodat ik het niet opnieuw doe!? als er iets onduidelijk is vraag maar raak ik ben in de buurt!!
link aopen a600 review: http://www.pcstats.com/ar...cfm?articleid=1524&page=1
alvast bedankt!!!
hij heeft volgens mijn aanraden er een amd 64-3000+ ingedaan met een msi k8t neo fsr moeder bord en een radeon 9200 256mb, omdat hij veel met fotos werkt en niet aan spelletjes doet. hij heeft er nog een duallayer van sony en een dvd reader van asus erin en het moet gaan draaien op xp home die hij legaal heeft gekocht in verband met zijn werk. maar toen heeft een vriend van mij alles in elkaar gezet maar blijkbaar de floppie stroom aansluiting er niet goed ingedaan en toen we hem aanzette kwam er opeens rook vandaan en trokken we de stekker eruit
mijn vraag: is het mogelijk dat niet alleen de de floppie is doorgebrand maar ook het moederbord en andere dingen want het zag er zo niet naar uit!!
link aopen a600 review: http://www.pcstats.com/ar...cfm?articleid=1524&page=1
alvast bedankt!!!