[DVD Sony NS-330] speelt wel +RW geen +R ?

Pagina: 1
Acties:

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Na heel veel gezeur met een pioneer dvd brander heb ik nu eindelijk een goed werkende dvd-brander thuis staan namelijk de: Plextor-PX712A
Branden gaat prima.
Maar nu het volgende:
Ik had ergens nog een DVD+RW liggen van philips met daarop een geripte film. Deze doet het ook goed op mijn standalone dvd speler: Sony DVP-NS330.
Dus ik dacht: deze zal ik even op een +R branden, dan kan ik die RW weer ergens anders voor gebruiken.
Zo gezegt zo gedaan; branden verliep goed, maar toen kon de +R niet afgespeeld worden in de Sony :(
Terwijl de Sony alle formaten hoort te ondersteunen. Ik heb al verschillende dvd'tjes geprobeerd. Platinum 8x Sky 8x. Wel allemaal 8 speed schijfjes. Kan het daar aan liggen of aan de Sony ? Ik bedoel het is een exacte kopie van de +RW, dat zou het toch moeten doen ? Heeft iemand ervaring met +R schijfjes in deze speler of weet iemand de oplossing voor dit probleem ?

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:53
Ik heb ook een 330, en die speelt gewoon alles ( -R(W) en +R(W) ) gewoon af. :?

Verwijderd

Heb je die gebrande +R in een andere (stand-alone)speler geprobeerd? Om zeker te zijn dat hij wel goed gebrand is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 13:47 ]

• Bertuss
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 13:47:
Heb je die gebrande +R in een andere (stand-alone)speler geprobeerd? Om zeker te zijn dat hij wel goed gebrand is.
Nee nog niet geprobeerd. Wel in mijn dvd-rom en daar speelt ie gewoon af. Dus wel goed gebrand lijkt me.

Als ik de dvd in de speler doe, zoekt ie steeds maar door, je hoort hem gewoon bezig zijn, maar er gebeurd vervolgens niet :(

[ Voor 10% gewijzigd door Bertuss op 01-09-2004 14:38 ]

• Bertuss
Er is blijkbaar toch iets niet goed gegaan met de dvd. Ik snap alleen niet waarom niet.
Deze foutmelding geeft ie namelijk aan in PowerDVD:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/bertuss/fout3.jpg

Dan vraag ik me af, wat heb ik fout gedaan bij het rippen ? En waarom speelt de RW wel gewoon af ? Terwijl die dvd precies dezelfde data bevat. Heeft dat iets met sessie sluiten te maken ofzo ?

[ Voor 14% gewijzigd door Bertuss op 01-09-2004 14:59 ]

• Crash_Override007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:03
Bertuss schreef op 01 september 2004 @ 14:59:
Er is blijkbaar toch iets niet goed gegaan met de dvd. Ik snap alleen niet waarom niet.
Deze foutmelding geeft ie namelijk aan in PowerDVD:

[afbeelding]

Dan vraag ik me af, wat heb ik fout gedaan bij het rippen ? En waarom speelt de RW wel gewoon af ? Terwijl die dvd precies dezelfde data bevat. Heeft dat iets met sessie sluiten te maken ofzo ?
Waarschijnlijk heb je op je DVD+R niet netjes een audio_ts en een video_ts map staan. en dan zal hij het in een standalone niet doen.

• Bertuss
Tja ik had toch ergens in het proces een foutje gemakt. Nu wil het wel namelijk. Lag dus niet aan de speler. Vond het al raar want was uiterst tevreden ove het apparaat.
Maar goed heb het inmiddels al weer opgelost, dus wat mij betreft mag dit topic sluiten
Pagina: 1