Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Krassen verwijderen op Samsung telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb aan de rechterkant van mijn telefoon wat krassen erop zitten. Deze zou ik graag weg willen hebben maar bestaat zoiets? Beschadigd door het dragen in mijn broekzak.

Het is niet het display dat beschadigd is dat kan ik wel oplossen met tandpasta.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 12:54 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Er zullen nog wel meer krassen op komen. Lekker laten zitten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik wil ervan af en dan gaan mensen zeuren.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
De vraag is in hoe diep zijn de krassen, als het plastic helemaal gekleurd is, kan je met een polijstmachine, of zo'n rond polijstdoekje op een boormachine, de krassen weg polijsten. Als de krassen door de kleurlaag heen zijn, kan je met een watervaste pen (b.v. een cd-r pen, of pen voor lakschade) , de krasen weer bij kleuren.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
OK dan ga ik hem dus polijsten dat kan niet fout gaan? of wel ?
Het zijn geen rechte krassen maar beetje scheef een iets dieper dan de andere was namelijk gevallen wel voelbaar sommige dat kan ik dus wegpolijsten gaan we dus doen!

Hmmmz realiseer me net waar vind ik een polijstmachine? :S