[WIN200][IE6.1] Addressbalk functioneert niet meer*

Pagina: 1
Acties:

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:52
Beste medetweakers,

weer un maf probleempje, nu heb ik de pc van mijn zusje opnieuw geinstalleerd, vanwege alle shit die erop zat! Aangezien ik dalijk een stukje geavanceerder wil netwerken thuis en win98 vaak niet compatibel is heb ik er windows 2000 Proffesional opgezet.

Toen heb ik windows 2000 sp3 erop gezet, omdat ik anders niet office2003 erop kon zetten, dat was ook allemaal geen probleem. Maar toen ik internet explorer 5.01 update naar 6.1 ist begonnen.

Nu ik een zoekopdracht wil intikken in bijv. "google" of een andere pagina waar ik een zoekopdracht wil intikken gaat het niet. Ik kan ff dom gezegd, de cursor niet in de zoekbalk zetten. Wel boven in de adresbalk, maar elke zoekbalk blokkeert, nu heb ik maar ff netscape navigator erop gezet, en dat werkt wel!

Maar zo kunnen we niet bezig blijven, in de planning staat op dat ding helemaal opnieuw te doen. Maar als het niet hoeft dan hoeft het niet he, en met het deïnstalleren van internet explorer en outlook werkte het ook al niet.

Specs systeem in hoeverre dat dat relevant is. PIII 500 met 256 MB Ram, op een Aopen mobotje met 2 hd's 1 van 6gb 1 van 4gb

Ati kaartje en een Creative Geluidskaartje NIC is een 3com 10/100 tx kaartje

Voor de moderators, de search heb ik uitvoerig bestudeerd, maar er is geen soortgelijk probleem wat ik ben tegen gekomen dat voldoet aan de troubles die ik nu heb. O-)

discogs

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:09
heb je verder de pc compleet geupdate, maw, heb je ook SP4 geinstallerd en alle updates die daarna kwamen? en geen spyware\virussen ?

als verder nix werkt gewoon weer een format c en eerst alles updaten daarna pas IE O-)

[ Voor 26% gewijzigd door consolefreak op 01-09-2004 12:31 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Probeer ook eens de repair optie van MSIE die er vanaf versie 6 in zit ipv een deinstall.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je ook al eens gescanned met bv. HiJackThis? :)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:52
ik heb sp4 erook op zitten ja, en hijack this niet geprobeerd, wel gescand met adaware personel se die vond wat troep, en die heb ik pleite gegooid!

discogs