Toon posts:

Welke Netlijn Adsl???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zit met het volgende probleem:

We (Ik en een kameraad) zitten in een anti kraakpand.
We hebben daar adsl aangevraagd. Is een heel gezeur geweest met
de verhuurder ed. maar nu is het voor elkaar:

De hebben een nieuwe telefoon (lijn) aangevraagd en die staat inmiddels op onze
naam, we hebben bericht gehad dat de lijn actief is (Analoog) en ons Adsl pakket komt 1 dezer dagen binnen................

Maar dat antikraakpand is het voormalig buisniss center van de kpn in Emmen.

Het probleem: Er komen zo'n 40! netlijnen binnen in het gebouw. en we moeten daarvan dus 1 hebben om ons ADSL splitterje aan te sluiten. Alleen we hebben geen flauw idee welke???!!!

Ik d8 dat we wel konden meten op welke spanning stond. maar helaas zonder succes.............

Iemand sugesties hoe we dit aan moeten pakken?? :'(

M.v.g.

Niels Assen

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:41

Turkish

zhé germans

Kan je ze niet één voor één afgaan met een vaste telefoon en dan kijken welke een kiestoon geeft :P

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

bij de kpn kunnen ze zien op welke ader hij wordt aangesloten (is een soort code) en bij het isra punt kan je dan gaan tellen.

Hoe het precies zit moet je me niet vragen maar ik heb het ook wel eens aan de hand gehad (waren er toen wel wat meer, ong 60 lijnen) en toen kregen we van KPN een code door en toen konden we gewoon tellen welke lijn het was.

Of overal een stekkertje aan knijpen :P

Verwijderd

ehm, KPN bellen? zij hebben de boel aangelegd, zij waren de vorige "bewoners", en zij zijn nog steeds eigenaar van dat lijntje. ze kunnen dus moeilijk naar iemand anders wijzen.

eerlijk gezegd vind ik dat ze jullie wel een gratis installatie mogen geven als jullie op die toko passen, maar wie ben ik

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 12:15:

eerlijk gezegd vind ik dat ze jullie wel een gratis installatie mogen geven als jullie op die toko passen, maar wie ben ik
Ja. viel ook nog eens flink tegen:

1st hadden ze 1 Nt1 werkend gelaten en konden we nog via isdn (gratis?!) we wouden ook niet te veel kosten maken en adsl.......

Wij dat dus aangevraagd. alleen de eigenaar die je in moest vullen was niet goed....

Donderen ze ons der zo af en hadden we niks meer! gezeur gehad met de verhuurder etc etc.

en toen hebben we het op onze eigen naam aangevraagd (70€ aansluit kosten ofzo)

alles is verder geregeld telefoon lijn op onze naam enzo..

Alleen nu moeten we nog de juiste aansluiting vinden!!

Haha. We verkopen gewoon de patch kast en 15 nt1s!!! }) }) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Coolhva schreef op 01 september 2004 @ 12:14:
bij de kpn kunnen ze zien op welke ader hij wordt aangesloten (is een soort code) en bij het isra punt kan je dan gaan tellen.

Hoe het precies zit moet je me niet vragen maar ik heb het ook wel eens aan de hand gehad (waren er toen wel wat meer, ong 60 lijnen) en toen kregen we van KPN een code door en toen konden we gewoon tellen welke lijn het was.
:P
Hmm. dat maar is proberen. zal wel weer bellen vanavond.

mooi 0900 nr........ :(
Pagina: 1