Kort vraagje, kon er niets over vinden verder ook niet op de msdn site, dus dan maar hier:
ik moet een testprogramma maken, heel simpel, die vanuit vb een bepaalde waarde doorgeeft met POST aan een webpagina (PHP).
Dus in mijn button klik staat bv:
en URL.Text is dan een site bv. www.mijnsite.com/index.php
volgens de msdn is 4de parameter postdata dus daar staat nu test=hallo, als test dus.
Dit staat in index.php:
nu krijg ik dus helemaal niks te zin achter de test waardes, de phpinfo zie ik wel, dus de site werkt.... maar blijkbaar werkt dat POST data doorgeven net iets anders... Kan iemand mij vertellen hoe!?
ik moet een testprogramma maken, heel simpel, die vanuit vb een bepaalde waarde doorgeeft met POST aan een webpagina (PHP).
Dus in mijn button klik staat bv:
code:
1
2
3
| Private Sub btnGO_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnGO.Click
browser.Navigate2(txtUrl.Text, , , "test=hallo")
End Sub |
en URL.Text is dan een site bv. www.mijnsite.com/index.php
volgens de msdn is 4de parameter postdata dus daar staat nu test=hallo, als test dus.
Dit staat in index.php:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <? echo "TEST : ".$_POST['test']; echo "TEST1 : ".$_GET['test']; echo "TEST2 : ".$_REQUEST['test']; phpinfo(); ?> |
nu krijg ik dus helemaal niks te zin achter de test waardes, de phpinfo zie ik wel, dus de site werkt.... maar blijkbaar werkt dat POST data doorgeven net iets anders... Kan iemand mij vertellen hoe!?