PC monitoren via GSM mogelijk?*

Pagina: 1
Acties:

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:19

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ik download de laatste tijd nogal veel en ben veel aan het werk, dus kan ik niet zien hoeveel gb'tjes er al gedownload zijn en of de pc nog wel eens aanstaat. Ik heb al vaker gezien dat er mensen waren die een soorte site hadden op internet ofzo waar deze en meerdere gegevens opstonden. Ik wil ook zoiets of misschien nogal ingewikkelder. Ik weet niet of dit kan maar gegevens opvragen via een gsm?

-= Very annoying forum person =-

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38
Maak een site met dezelfde soort gegevens in wap formaat bijvoorbeeld? Wat voor gsm heb je?

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-03 20:31
Remote admin, kun je gewoon overal vandaan op je dekstop komen.
Moet je wel eerst installen op pc waarvan je wilt kijken en je eigen pc, maar werkt heerlijk.

Ioniq 5 P45

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Spiller schreef op 01 september 2004 @ 11:43:
Moet je wel eerst installen op pc waarvan je wilt kijken en je eigen pc, maar werkt heerlijk.
Remote admin kun je bij mijn weten nog altijd niet op een gsm installeren ;)

master_viper, je zou eens naar MRTG kunnen kijken, en dan de grafiekjes op een siteje zetten zodat je ze kan bekijken. Als de site het dan niet doet, weet je meteen dat de pc uitstaat :)

Titeledit:

Pc van afstand in de gaten houden ==> PC monitoren via GSM mogelijk?

dat dekt de lading iets beter :)

[ Voor 11% gewijzigd door G33rt op 01-09-2004 11:51 ]

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Spiller schreef op 01 september 2004 @ 11:43:
Nee dat moet ik niet hebben, ik moet het via mijn gsm (6600) kunnen doen. Hierop kan ik wel internetten dus zo'n site zou mogelijk zijn.

Verwijderd

Ik heb een veel beter programma gevonden voor bijna alle bluetooth Sonyericsson telefoons. PCcontrol 4.0.. met die programma kan je gewoon je pc besturen. muiscursor bewegen met je telefoonppookje. geintregreerde winamp software. muzieknummersopzoeken op je telefoon. gebruik je telefoon ook als toetsenbord (sms idee) alleen gaat een beetje langzaam. maar ja geinige optie.

http://www.christersson.org/software.php

het enige wat je moet doen is met een ander bluetooth programma widcomm ff seriale com-poort van je SE telefoon activeren.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:07

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Remotely Anywhere heeft een ingebouwde wap functie die via de NTLM yoegang geeft hierin kun je de processen enzo bekijken load enz enz alles wat je in taskmanager ook kan het zij in een simpele form maar okay, tijdje gebruikt maar had niet echt nut voor mij.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08 22:10

WPN

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 13:33:
Ik heb een veel beter programma gevonden voor bijna alle bluetooth Sonyericsson telefoons. PCcontrol 4.0.. met die programma kan je gewoon je pc besturen. muiscursor bewegen met je telefoonppookje. geintregreerde winamp software. muzieknummersopzoeken op je telefoon. gebruik je telefoon ook als toetsenbord (sms idee) alleen gaat een beetje langzaam. maar ja geinige optie.

http://www.christersson.org/software.php

het enige wat je moet doen is met een ander bluetooth programma widcomm ff seriale com-poort van je SE telefoon activeren.
hij wil van afstand kunnen doen, bluetooth komt niet zo heel ver als de TS waarschijnlijk bedoelt....

Heeft MRTG geen optie om het in WAP formaat uit te spugen

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ik heb nu zeg maar een soortgelijk programma als MRTG het heet PRTG. Maar ik krijg het niet aan de praat, het schijnt dat je SNMP software moet installeren in windows (ik heb trouwens ME). Maar ik kan deze niet vinden. Iemand die weet hoe dit werkt?

PS ik hoef mijn pc niet echt op afstand te besturen ik wil alleen zien de hoeveelheid data die er verpompt wordt.

• WPN

WPN

SNMP kan je via WINDOWS COMPONENTEN installen geloof ik....

configuratie scherm -> software -> windows setup

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Peluso schreef op 01 september 2004 @ 15:21:
SNMP kan je via WINDOWS COMPONENTEN installen geloof ik....

configuratie scherm -> software -> windows setup
Kan het niet vinden hiero. Maar ik was even opzoek naar wat software maar dat is puur om data te meten. Maar ik dacht als ik het toch op een site wil hebben kan ik net zo goed wat extra info, want dat heb ik al vaker gezien, erop zetten zoals vrij geheugen enzo. Zoiets moet ik dus hebben en ik weet dat het er is want ik heb het vaker gezien

• WPN

WPN

dat zou MRTG kunnen doen voor je
weet niet of het onder windows werkt, maar onder linux wel....

maar dan krijg je normale HTML te zien, dus niet via je phone, tenzij die normale html kan tonen

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Peluso schreef op 02 september 2004 @ 00:07:
dat zou MRTG kunnen doen voor je
weet niet of het onder windows werkt, maar onder linux wel....

maar dan krijg je normale HTML te zien, dus niet via je phone, tenzij die normale html kan tonen
ja dat kan mijn phone wel dus gewone html. En mrtg werkt wel onders windows maar hoe?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Een Nokia 6230 ondersteund bijvoorbeeld normale html pagina's!, erg handig.
Als je een kleine remote-admin pagina maakt is het prima te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door avon op 02-09-2004 14:14 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:53
ja, het kan, werk op helpdesk, naast een systeembeheer afdeling, die gebruiken het voor de servers. stuurt auto sms naar iedereen. oftewel een pokkeherrie as er iets uitligt. www.moniphones.nl

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:53
die link werkt dus niet, kan er niet zo snel achterkomen wat het nou wel is, vind het ook niet zo interresant aangezien ik dit gevonden heb
http://www.google.com/sea...Search&hl=en&lr=&ie=UTF-8
zoek zelf maar een mooie uit.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26

Outerspace

Admin General Chat
kijk hier eens : [rml][ GEZOCHT] Netwerk: service monitor tool[/rml]/
outerspace schreef op 20 augustus 2004 @ 08:52:
staat hier wat tussen?
http://www.google.nl/sear...=network+monitor+tool&lr=

en dan http://www.monitortools.com/cat_networksystem/
Overigens nog meer network monitor tools te vinden :)

en dan kom ik uit : http://www.gfi.com/nsm/?adclickid=1432442
op die site kan je evaluatie versie downloaden.

en kijk ook hier:
network monitor tool

[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 02-09-2004 14:35 ]

Wauw, een sig!

Pagina: 1