[Exch2003] Agenda afspraak

Pagina: 1
Acties:

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06-2025
In de volgende situatie krijg ik een fout:

Persoon A stuurt namens Persoon B een agenda afspraak naar Persoon C. Zodra persoon C deze accepteerd krijgt C een fout melding dat zijn bericht niet is aangekomen bij A. Echter is er in de agenda van B wel de afspraak terug te vinden maar bij A niet.

Deze melding krijgt C in zijn mailbox:

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: Geaccepteerd: test
Verzonden: 1-9-2004 10:18

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

'Persoon A' op 1-9-2004 10:18
Het bericht kan niet worden afgeleverd omdat het e-mailsysteem van de geadresseerde onbekend of ongeldig is. Controleer het adres en probeer het opnieuw, of neem contact op met de systeembeheerder om de verbinding van het e-mailsysteem van de geadresseerde te laten controleren.
<mail.server.nl #5.1.2>

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarbij moet ik ook nog even melden dat dit intern is en dat er maar 1 exchange server 2003 is.

Ook moet ik vermelden dat als ik dan dubbelklikt op de naam van Persoon A en kijkt welk e-mail adress erbij staat dan geeft hij een blanco scherm aan. Kortom hij koppelt de naam van Persoon A niet aan het juiste adres, sterker nog hij geeft gewoon geen e-mail adres aan dus dat is dan ook de rede dat hij deze niet kan versturen.

Bij weergave geeft hij wel het volgende aan:
/O=NIke/ou=First Administrative Group/cn=Recipients/cn=persoona

Terwijl hij:

Persoon A

Zou moeten weergeven.

Heeft iemand ideën? Tips? Of nog verdere vragen omdat ik het misschien een beetje vaag uitleg :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan persoonA wel andere mail ontvangen? Wordt bij het afleveren van de mail misschien een adres van persoonA genoemd? Klopt dit?

Zijn het nieuwe mailboxen of is het een bestaande situatie? De mailadressen (althans de X400 en primaire SMTP) worden automagisch aangemaakt in AD als je Exchange mailbox aanmaakt. Misschien even proberen die opnieuw aan te maken ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Just curious, gebruik je "Send As" of "Send on behalf of" als je namens A iemand uitnodigt?? Heb je iets met Delegates ingesteld?

Wees consequent, maar niet altijd

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 13:02

Xtremelead