--->--> www.zwartemerel.nl <--<---
Kortom, heb je niet een beetje meer informatie? t Kan misschien geen kwaad dit eens door te lezen.
Zelf zoeken helpt ook, het gaf mij bijvoorbeeld dit topic, met wat handige tips.
[ Voor 46% gewijzigd door Cloud op 01-09-2004 10:44 . Reden: url-tje ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Dit is wel erg mager voor een topic hoor - wat we tenminste willen zien is eigenlijk het volgende:
- Een korte en bondige topic titel die je probleem omschrijft. Jouw topic titel doet dat ewl goed maar we zien ook nog graag het OS tussen vierkante haakjes
- In je topic start een duideijke en heldere probleemomschrijving met veel relevante informatie. Welke Windows bijvoorbeeld nog eens, welke foutmelding krijg je *exact*, sinds wanneer krijg je die melding en dergelijke.
- Een overzicht van wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan waar je al op gezocht hebt
kben anti amd.. laat staan dak er dan problemen mee heb
volgende keer dak op een forum eeen password in typ moek klasgenoten maar op afstand houden
groeten
henri(zwartemerel)
--->--> www.zwartemerel.nl <--<---
Wat heeft dat er mee te maken???zwartemerel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:24:
kben anti amd.. laat staan dak er dan problemen mee heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus iemand anders heeft onder jouw naam dit topic gestart?kweet er niet van,, tword tijd dat ik m`n pasword wijzig,,
[...]
volgende keer dak op een forum eeen password in typ moek klasgenoten maar op afstand houden
groeten
henri(zwartemerel)
Kzie nu pas dat topic zo oud is..
[ Voor 6% gewijzigd door LocalJoost op 02-12-2004 09:36 ]
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Dit topic is gesloten.
![]()