Toon posts:

[Cookies] hoe doen zij dat? www.shockplay.com

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heel vreemd,

www.shockplay.com is een ontzettend leuke verslaafde site voor spelletjes, echter je kunt als gast maar een half uur per dag spelen. Oke, ik verwijder mijn cookies, geschiedenis, bestanden en ik kan nog steeds niet verder gaan.

Op een zelfde computer in het netwerk geld (zelfde IP) geld ook een half uur onafhankelijk van mijn computer.

Thuis (ander IP) gaat wel goed (tot het half uur). Op wat voor manier weten zij jou toch te registreren / loggen?? Want dat wil ik namelijk zelf ook wel erg graag gebruiken..

Ze maken overigens gebruik van shockwave.

Verwijderd

*kuch* FlashMX mogelijkheden om gegevens clientside op te slaan..

Verwijderd

Topicstarter
en waar doen zij dat, zodat ik dit bestand kan verwijderen??

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 10:30:
Thuis (ander IP) gaat wel goed (tot het half uur). Op wat voor manier weten zij jou toch te registreren / loggen?? Want dat wil ik namelijk zelf ook wel erg graag gebruiken..
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 10:35:
en waar doen zij dat, zodat ik dit bestand kan verwijderen??
Wil je het nou zelf gebruiken of wil je een gratis service misbruiken? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Flash hoort in Webdesign & Graphics thuis. Eventuele bespreking van technieken zou dan ook daar thuis horen. Echter, uit jouw laatste opmerking blijkt dat je als doel hebt om een beveiliging te omzeilen. Daar werken we niet aan mee en deze gaat dan ook dicht.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.