Goedendag beste lezer!
Ik maak me zorgen..
Afgelopen maandag heb ik een blokje voor mij RX800Pro aangeschaft.
De WaterChill VGA cooler - VGA01/P1
Prachtig mooi ding, alleen er is een nadeel.
Voor degenen onder jullie die bekend zijn met de RX800Pro...
De ijzeren rand rondom de keramisch drager van de gpu belet mijn waterblok van "volledig" contact met de core van de gpu.
En dat is toch best wel zonde!
Heb samen met de verkoper een nieuwe kaart en vga waterblok geprobeerd, idem dito..
Erg vervelend, niet dat de gpu slecht gekoeld wordt... integendeel!
Maar toch, ik zou graag het maximale uit mijn asetek vga koeler willen halen.
Begrijpelijk, toch?
Nu ben ik op zoek naar een ander vga koelblok, heb allerlei fora afgespeurt, google werkt niet mee, dus vraag ik jullie!
Ik zou ik het zéér op prijs stellen als je mij verder zou kunnen helpen, alle hulp en opties zijn welkom!
Ik zoek een vga koelblok die misschien wél past binnen de ijzeren ring, deze moet beschikken over die 10mm aansluiting (met evt. 10mm elbowfittings) anders kom ik in de knoei met mn flow
Mag wel wat kosten hoor...
Bij voorbaat dank!
P.S.
Foto van mn nieuwe systeem (met specs uiteraard!) komt op mn opgegeven homepage te staan.
Mn huidige systeem is er ook te bewonderen
Ik maak me zorgen..
Afgelopen maandag heb ik een blokje voor mij RX800Pro aangeschaft.
De WaterChill VGA cooler - VGA01/P1
Prachtig mooi ding, alleen er is een nadeel.
Voor degenen onder jullie die bekend zijn met de RX800Pro...
De ijzeren rand rondom de keramisch drager van de gpu belet mijn waterblok van "volledig" contact met de core van de gpu.
En dat is toch best wel zonde!
Heb samen met de verkoper een nieuwe kaart en vga waterblok geprobeerd, idem dito..
Erg vervelend, niet dat de gpu slecht gekoeld wordt... integendeel!
Maar toch, ik zou graag het maximale uit mijn asetek vga koeler willen halen.
Begrijpelijk, toch?
Nu ben ik op zoek naar een ander vga koelblok, heb allerlei fora afgespeurt, google werkt niet mee, dus vraag ik jullie!
Ik zou ik het zéér op prijs stellen als je mij verder zou kunnen helpen, alle hulp en opties zijn welkom!
Ik zoek een vga koelblok die misschien wél past binnen de ijzeren ring, deze moet beschikken over die 10mm aansluiting (met evt. 10mm elbowfittings) anders kom ik in de knoei met mn flow
Mag wel wat kosten hoor...
Bij voorbaat dank!
P.S.
Foto van mn nieuwe systeem (met specs uiteraard!) komt op mn opgegeven homepage te staan.
Mn huidige systeem is er ook te bewonderen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 10:32 ]