javascript werkt niet op mozilla wel op ie

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Ik wil de kleur van een td laten veranderen op rollover... werkt wel op ie niet op firefox(mozilla)... de css heb ik niet bijgevoegd

link:

<td height=23 bgcolor=#B9B806 align=right id="pagina" class="up" onMouseOver="overheen('pagina');" onMouseOut="uit('pagina');" onClick="document.location.href='index2.php?id=pagina';">

in de head:

function overheen(id)
{
var td = document.getElementById(id);

if(check(td))
{
if(td.className != 'selected')
{
td.className='down';
}
}
}

function uit(id)
{
var td = document.getElementById(id);

if(check(td))
{
if(td.className!='selected')
{
td.className='up';
}
}
}

I reject your reality and substitute my own!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Welke foutmelding geeft hij dan in de javascript console :?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Om te beginnen hoort Javascript thuis in Webdesign & Graphics :) Zie hiervoor P&W FAQ - HTML / javascript /css, etc...

Echter, als ik hem in deze vorm verplaats, villen ze me levend. :) Wat je nu doet is: "Hij doet het niet, lap code". Zonder foutmeldingen, zonder code-tags om je code heen en zonder een duidelijke foutomschrijving / titel willen ze hem niet.

Neem bijvoorbeeld je titel. "Javascript werkt niet" is veel te algemeen; een titel geeft een hele beknopte samenvatting van je topic. In 1 regel moet iemand een idee hebben waar het over gaat. Dat is bij jou niet het geval :)

Anyway, deze gaat dicht. Je kan daar een nieuw topic openen, maar let wel op de daar geldende policy :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.