[Layout]Layout website wat mist er

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-05 10:40
Ik ben bezig met een layout voor me website (Tactical Ops Clan) ik vind zelf dat ik nog wat mist dat een beetje kaal is en nu is mijn vraag of jullie me kunnen helpen

Afbeeldingslocatie: http://www.ikownjou.nl/Clan/ikownjou.nl.gif

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 11:21

bonzz.netninja

Niente baffi

witte vak minder hard en kaal maken. Laat bijv de benen van zo'n gast op 40% opacity doorlopen in het witte vlak. Om je eens een id te geven

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je dit stuk uit de WG-FAQ leest:
Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Dan zie je dus ook een link naar een site waar je dit soort vragen kan stellen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05 14:53
Dit is meer een layout kwestie dus een beetje dubieus, een echte sitecheck is het namelijk niet.

ontopic: ik vind de naam veel te onopvallend en vind het hoofdlettergebruik daarin niet zo duidelijk.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

djluc schreef op 01 september 2004 @ 10:41:
Dit is meer een layout kwestie dus een beetje dubieus, een echte sitecheck is het namelijk niet.

ontopic: ik vind de naam veel te onopvallend en vind het hoofdlettergebruik daarin niet zo duidelijk.
Heeft een sitecheck dan niet met layout te maken? Een sitecheck is IMHO een check op layout, design, techniek, usability, enz. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:12

crisp

Devver

Pixelated

sitecheck, designcheck, layoutcheck whatever; dit soort topics doen we hier niet aan ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.