Toon posts:

[Philips]Xenium 9@9 nu nog kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe telefoon, terwijl mijn abbo nog een half jaar doorloopt. Mijn oog is gevallen op de (oude) Philips Xenium 9@9, omdat deze zo'n geweldige accu schijnt te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.palmshop.ru/img/cellular/philips_xenium9@9.gif.big.gif

Dit komt goed uit, want het enige wat ik met mijn telefoon doe, is bellen en dan ook redelijk veel (5+ uur per maand).

Ik ben een paar nadelen tegengekomen van deze telefoon, hier het rijtje:

1. Oud toetsel (toch wel minstens 3 jaar oorspronkelijk en het nieuwere model 1 jaar??)
2. Makkelijk van toetsenblokkering te halen (of is dat alleen bij het oude model?)
3. Ik ben op een paar sites mensen tegengekomen die problemen hadden met het toestel op bepaalde netwerken aan de praat te krijgen, maar misschien is dit ook alleen met het oude model het geval geweest?

Ik kan hem in ieder geval tussen de 135 en 160 euro krijgen, goed idee om deze aan te schaffen voor die prijs, of kan ik beter wachten tot over en half jaar en een abbo afsluiten met een (nieuwe) telefoon erbij :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 10:19 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:24

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Probeer dan een 6310i te regelen ergens. Een net zakelijk toestel met een geweldige accu.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 07:37

Wallie

Herr

Tja, wat wil je ermee? Alleen bellen en smsen? Dan is 't een prima toestel, degelijke kwaliteit, geen onzin erop en een super accu :).

Werkt overigens prima op het KPN netwerk.

Dit wordt overigens de opvolger: http://www.mobile-review.com/review/philips-650-en.shtml

[ Voor 39% gewijzigd door Wallie op 01-09-2004 10:25 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb het ding ook gehad, het is een super zakelijk toestel, standby time is gewoon ziek.
Waarschuwing:
Je bent altijd je lader kwijt, je gebruikt het ding te weinig ;)

Echter kun je ook overwegen zo'n toestel 2de hands te kopen, aangezien ze op het design na amper veranderd zijn (intern)

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:09

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

TheGhostInc schreef op 01 september 2004 @ 10:26:
Heb het ding ook gehad, het is een super zakelijk toestel, standby time is gewoon ziek.
Waarschuwing:

Echter kun je ook overwegen zo'n toestel 2de hands te kopen, aangezien ze op het design na amper veranderd zijn (intern)
Precies, ik heb er pas op marktplaats eentje gescoord, is al uit 2000 maar doet 't nog prima en inderdaad zo'n 20 dagen standby en zeer goed bereik (ook als je die enorme antenne er af schroeft trouwens).

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

• Wallie

Wallie

Herr

leipie schreef op 01 september 2004 @ 10:29:
[...]

Precies, ik heb er pas op marktplaats eentje gescoord, is al uit 2000 maar doet 't nog prima en inderdaad zo'n 20 dagen standby en zeer goed bereik (ook als je die enorme antenne er af schroeft trouwens).
Denk dat jij het over oude Xenium hebt, die 9@9++ zoals op het plaatje heeft geen externe antenne meer...

[ Voor 3% gewijzigd door Wallie op 01-09-2004 10:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
sebastius schreef op 01 september 2004 @ 10:22:
Probeer dan een 6310i te regelen ergens. Een net zakelijk toestel met een geweldige accu.
Die is toch een stuk duurder :z
TheGhostInc schreef op 01 september 2004 @ 10:26:
Waarschuwing:

Die oude is toch een stuk lelijker :|

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hem nergens meer krijgen ;(

Nou ben ik opzoek gegaan naar nog andere telefoons met een vergelijkbare accu, maar ben alleen dit tegengekomen:

http://www.consumer.phili...NMOKAVJ0RMRCSHQVHKFSESI5P

Een telefoon van Philips voor managers :? Lijkt me niet echt goedkoop, al kan ik hem ook nergens te koop vinden :?

Heeft iemand anders nog een goed alternatief met een vergelijkbare accu? Ik heb ook al gekeken naar de 6310i, maar daar lees ik ook mindere dingen over, vooral dat de telefoons niet meer zijn wat ze waren :z

Verwijderd

Topicstarter
Iemand :?

• Wallie

Wallie

Herr

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 17:50:

Nou ben ik opzoek gegaan naar nog andere telefoons met een vergelijkbare accu, maar ben alleen dit tegengekomen:

Een telefoon van Philips voor managers :? Lijkt me niet echt goedkoop, al kan ik hem ook nergens te koop vinden :?

Heeft iemand anders nog een goed alternatief met een vergelijkbare accu? Ik heb ook al gekeken naar de 6310i, maar daar lees ik ook mindere dingen over, vooral dat de telefoons niet meer zijn wat ze waren :z
De Philips 650 zou inderdaad de opvolger van de Xenium 9@9(++) moeten zijn.

Mobile-review.com: Philips 650

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wallie schreef op 01 september 2004 @ 10:24:
Tja, wat wil je ermee? Alleen bellen en smsen? Dan is 't een prima toestel, degelijke kwaliteit, geen onzin erop en een super accu :).

Werkt overigens prima op het KPN netwerk.

Dit wordt overigens de opvolger: http://www.mobile-review.com/review/philips-650-en.shtml
offtopic:
Die moet ik hebben! Lange standby tijd, mooi design en niet te veel prullen er aan :*)

Ik zou trouwens nooit een tweedehands telefoon kopen. Je kan er (bijna) zeker van zijn dat de batterij zijn beste tijd al wel heeft gehad en de batterij is net waarom je hem wil kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou die is daar dus ook niet meer leverbaar |:(
wicher schreef op 26 september 2004 @ 22:46:
[...]

De Philips 650 zou inderdaad de opvolger van de Xenium 9@9(++) moeten zijn.

Mobile-review.com: Philips 650
Zou je mij dan ook kunnen vertellen waar ik die kan kopen :?

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 17:50:

Als je op de site van Philips de zoekfunctie gebruikt kom je op het volgende uit:

Zoekresultaten online winkel
+ Detaillist zoeken
U hebt gezocht naar PHILIPS 650. Aantal resultaten 1.
1. Hermes Electronics
Handelstraat 65-69 Utrecht
NL
http://www.hermeselectronics.nl

Op de site staat het toestel niet (meer) , maar het is zeker het proberen waard denk om een mailtje te sturen, maybe dat ze er nog aan kunnen komen of dat ze er nog 1 hebben liggen :)

Verwijderd

Topicstarter
J0YR1D3R schreef op 28 september 2004 @ 10:08:
[...]

Als je op de site van Philips de zoekfunctie gebruikt kom je op het volgende uit:

Zoekresultaten online winkel
+ Detaillist zoeken
U hebt gezocht naar PHILIPS 650. Aantal resultaten 1.
1. Hermes Electronics
Handelstraat 65-69 Utrecht
NL
http://www.hermeselectronics.nl

Op de site staat het toestel niet (meer) , maar het is zeker het proberen waard denk om een mailtje te sturen, maybe dat ze er nog aan kunnen komen of dat ze er nog 1 hebben liggen :)
Daar had ik ook gekeken ja, maar daar staat niet één Philips mobiel, maar mailen kan ik zeker wel ff doen ;)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik denk dat het nog even duurt voordat je de 650 ergens kunt kopen...omdat het nog een nieuw toestel is en de releasedatum binnenkort is (staat op nieuwemobiel.nl en op diverse andere sites kom ik het ook tegen) Bij deze toko kun je al wel een pre order zetten...maybe hun ook ff een mailtje sturen of zij meer weten van een release datum oid :)

Zie nu pas dat die toko vlak bij waar ik woon zit in Hoofddorp, is kijken of ze nog stage plaatsen hebben binnenkort :P

[ Voor 15% gewijzigd door J0YR1D3R op 28-09-2004 10:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
J0YR1D3R schreef op 28 september 2004 @ 10:20:
Ik denk dat het nog even duurt voordat je de 650 ergens kunt kopen...omdat het nog een nieuw toestel is en de releasedatum binnenkort is (staat op nieuwemobiel.nl en op diverse andere sites kom ik het ook tegen) Bij deze toko kun je al wel een pre order zetten...maybe hun ook ff een mailtje sturen of zij meer weten van een release datum oid :)
Done en die Hermes heb ik gebeld en gaan het ook even navragen bij hun leveranciers :)
Pagina: 1